خبرهای داغ:
سردار فدا:

معلمان شهید همواره در مسیر تربیت فرزندان مدافع انقلاب تلاش می کردند

سردار مجتبی فدا با اشاره به نقش معلمان شهید در قبل و بعد از انقلاب، گفت: معلمان شهید علاوه بر اینکه به تربیت فرزندان مدافع انقلاب می پرداختند خود نیز در صف مقدم خط سرخ شهادت بودند.
کد خبر: ۸۵۱۷۲۱۲
|
۱۰ ارديبهشت ۱۳۹۴ - ۱۵:۱۷

به گزارش خبرنگار خبرگزاری بسیج از اصفهان، سردار مجتبی فدا پیش از ظهر امروز در همایش گرامیداشت هفته بسیج فرهنگیان در جمع معلمان بسیجی در خیمه گلستان شهدا با اشاره به نقش معلمان شهید در قبل و بعد از انقلاب، گفت: معلمان شهید علاوه بر اینکه به تربیت فرزندان مدافع انقلاب می پرداختند خود نیز در صف مقدم خط سرخ شهادت بودند.

وی افزود: شهدای معلم انسان‌هایی را تحویل بشریت دادند که بتوانند در جهان امروز تأثیرگذار باشند.

جانشین فرماندهی سپاه صاحب الزمان(عج) استان اصفهان با اشاره به اهمیت مقام معلم، عنوان کرد: در روایات اسلامی مقام معلم و ثمره تلاش وی با خون شهدا مساوی دانسته شده است.

وی تأکید کرد: معلمان با آگاهی بخشی در قبل و بعد از انقلاب هم در عرصه علمی هم در عرصه دفاع از کشور تلاش کرده و به بسیاری از این عزیزان به شهادت رسیدند.

همچنین مسئول بسیج فرهنگیان استان اصفهان نیز در این مراسم گفت: بسیج فرهنگیان با سرمایه‌های مهم خود که همان معلمان بسیجی هستند می توانند نقش مهمی را در مقابله با تهاجم فرهنگی دشمن ایفا کنند.

وی افزود: معلمان بسیجی بازوان پرتوان آموزش و پرورش هستند که در راستای حفظ دستاوردهای نظام اسلامی، حفظ اصول و ارزش‌ها و پیاده‌سازی منویات رهبر معظم انقلاب تلاش می کنند.

انتهای پیام/

ارسال نظرات
پر بیننده ها
آخرین اخبار