خبرهای داغ:

همكاری جانبازان در ترويج فرهنگ شهادت ضروری است

مدیر کل بنیاد گفت: فرهنگ ايثار و شهادت كه در وجود شهدا و جانبازان بود، منجر به پيروزی انقلاب و تثبيت آن شد.
کد خبر: ۸۵۲۳۱۲۲
|
۰۹ خرداد ۱۳۹۴ - ۰۹:۴۱

به گزارش خبرگزاری بسیج از قزوین، غلامرضا حقايق‌پور مدير كل بنياد شهيد و امور ايثارگران استان قزوين در مراسم تجليل از جانبازان دانشجو، ضمن تبريك روز جانباز، گفت: حضرت ابوالفضل العباس(ع) همه فضايل اخلاقی را در اوجش اعم از ولايت‌پذيری، وفاداری، شجاعت و ايثارگری داشت.

وی با اشاره به اينكه جانبازان منتصب به حضرت ابوالفضل(ع) هستند، افزود: آنان در 8 سال دفاع مقدس، وفاداری و ولايت‌پذيری خود را به نظام، رهبر انقلاب اسلامی و مردم اثبات كردند.

حقايق‌پور با بيان اينكه فرهنگ ايثار و شهادت كه در وجود شهدا و جانبازان بود، منجر به پيروزی انقلاب و تثبيت آن شد، گفت: اين فرهنگ با كمك جانبازان بيشتر در بين نسل جوان ترويج می‌يابد.

وی گفت: اين استان 6 هزار و 830 جانباز دارد كه درصد قابل توجهی از آنان در مركز آموزش علمی كاربردی بنياد شهيد و امور ايثارگران استان قزوين تحصيل می‌كنند.

حقايق‌پور با اشاره به بيانات امام خمينی(ره) مبنی بر اينكه جانبازان رهبران نهضت حسينی هستند، گفت: رهبر كبير انقلاب حتما اين شرايط را در وجودتان ديدند كه به شما چنين خطاب بزرگی دادند.

وی افزود: براساس مطلب فوق، انتظار داريم، دانشجويان جانباز در مركز آموزش علمی كاربردی بنياد استان، نهضت حسينی را جاری سازند و با مساعدت‌های لازم، ما را در اجرای برنامه‌های فرهنگی، كمك كنند.
حقايق‌پور در اين مراسم كه در مركز آموزش علمی كاربردی بنياد شهيد و امور ايثارگران استان قزوين برگزار شد، گفت: جانبازان با ايفای نقش رهبری نهضت حسينی در مركز ياد شده، می‌توانند به ما در بسط و توسعه فرهنگ ايثار و شهادت و تحقق آرمان‌های شهدا كمك بسزايی كنند.

در ادامه اين مراسم دكتر الله‌وردی توضيح مختصری از شبكه‌های اجتماعی ارائه كرد و گفت: قبل از عضو شدن در اين شبكه‌ها بايد با معايب و محاسن آن آشنا شويم تا با دقت بيشتری از آن بهره ببريم.

همچنين با حضور غلامرضا حقايق‌پور، مدیرکل و احسان‌الله لنكراني معاون فرهنگي بنیاد شهید و امور ایثارگران استان قزوین با اهدای لوح و هدایا از جانبازان دانشجوي مركز آموزش علمي كاربردی بنياد استان، اسدالله آشوری، محمدعلی رحيمی شال، رستم بابايی، محمد آقاجانی اليزه و محمد ميوه چين تجلیل به عمل آمد.

در ادامه اين مراسم نيز با قيد قرعه، مسئولان ياد شده هدايايی به چند تن از دانشجويان مركز آموزش علمی كاربردی بنياد استان قزوين اهدا كردند.

1003/پ30/ب

ارسال نظرات
پر بیننده ها
آخرین اخبار