خبرهای داغ:

معاينه و درمان 820 نفر از روستاييان طي 3روز در قلل مرتفع زاگرس

جبهه جهادي منتظران خورشيد با همكاري و مشاركت بسيج جامعه پزشكي و دانشگاه علوم پزشكي دزفول گروهي از پزشكان را به روستاهاي دور افتاده اعزام نمودند.
کد خبر: ۸۵۲۷۰۲۷
|
۲۳ خرداد ۱۳۹۴ - ۱۶:۱۵

به گزارش خبرگزاري بسيج به نقل از پايگاه جهادي كپر، همزمان با ايام ارتحال بنيانگذار كبير انقلاب اسلامي و با نام و ياد بود آن امام عزيز، گروهي از پزشكان در تخصص هاي مختلف قلب– اطفال– دهان و دندان– زنان و داخلي به روستاهاي دور افتاده ي دزفول اعزام گرديدند.

اين كاروان كه به همت جبهه جهادي منتظران خورشيد و با همكاري و مشاركت بسيج جامعه پزشكي و دانشگاه علوم پزشكي دزفول صورت پذيرفت با استقبال عشاير مواجه شد .

در اين اقدام جهادي، پزشكان بسيجي موفق به معاينه و درمان 820 نفر از عشايري شدند كه مدتي است در قلل مرتفع زاگرس كوچ نموده و تا پايان مرداد در اين مكان سخت و صعب العبور كوهستاني ساكن هستند .

تامين و تحويل دارو به كليه معاينه شوندگان، همراهي دو دستگاه آمبولانس با تجهيزات كامل، توزيع بروشور در زمينه هاي مختلف بهداشتي ويژه جغرافياي آن منطقه و آموزش هاي حضوري از جمله ساير اقدامات اين كاروان جهادي بود .

گفتني است منتظران خورشيد، نخستين گروه جهادي است كه اين منطقه ي محروم را در انبوه سلسله كوه هاي زاگرس شناسايي كرده و طي چند نوبت شناسايي، اولين اردوي جهادي را نوروز 94 با حضور جمعي 70نفره از طلاب– پزشكان– دانشجويان– هنرمندان– خبرنگاران و ورزشكاران جهادگر (برادر و خواهر ) برگزار نمود كه متاسفانه در اتفاق ناگوار سيل، يكي از خودروها به همراه تجهيزات عمراني و هداياي مردمي در رودخانه هاي وحشي آن سرزمين غرق و مفقود شد .

ارسال نظرات
پر بیننده ها
آخرین اخبار