خبرهای داغ:
مسئول نمایندگی ولی فقیه در تیپ مکانیزه امام زمان(عج):

دفاع از فلسطین، دفاع از بشریت است

خبرگزاري بسيج: مسئول نمایندگی ولی فقیه در تیپ مکانیزه امام زمان(عج) در آئين بزرگداشت روز جهانی قدس در اين تيپ، گفت: جنایاتی که صهیونیست ها علیه مردم مظلوم و ستمدیده فلسطین انجام می دهند، جنایت علیه همه انسان ها بوده، بنابراين دفاع از فلسطین دفاع از همه بشریت است.
کد خبر: ۸۵۳۸۹۱۴
|
۱۹ تير ۱۳۹۴ - ۰۹:۱۰

به گزارش خبرنگار خبرگزاري بسيج در آذربايجان شرقي، حجت الاسلام احمد امینی خاطرنشان كرد: روز قدس روز دفاع از مظلوم، دفاع از حق و دفاع از بشریت و روز مبارزه با ظلم و ستم و استکبار است.

وی با اشاره به قیام حضرت ابا عبدالله الحسین(ع)، اظهار داشت: فرهنگ شیعه فرهنگ دفاع از مظلوم و مقابله با ظالمان است و در این راه حتی اگر جان خود را هم تقدیم کنیم پیروزی واقعی از آن ماست چراکه امام حسین(ع) به ما آموخته که خون بر شمشیر پیروز است.

حجت الاسلام امینی با تاكيد به اينكه یاری مظلوم دستور صریح خداوند است، تصريح كرد: امروز گروه هایی همچون داعش نمایندگان صهیونیسم هستند و همان جنایاتی را که صهیونست ها در فلسطین مرتکب شدند در کشورهای عراق و سوریه انجام می دهند.

وی با دعوت از مردم براي حضور در راهپيمايي روز جهاني قدس، گفت: ما با شرکت در راهپیمایی روز قدس به همه دشمنان بشریت خواهیم فهماند که ملت ایران همچنان در صحنه دفاع از مظلومان حاضر و پای همه آرمان های والای امام و شهیدان ایستاده است.

ارسال نظرات
آخرین اخبار