خبرهای داغ:
امام جمعه اهر:

از وظائف اصلی ما شناخت نقشه استکبار و مبارزه با آن است

خبرگزاري بسيج: امام جمعه اهر در خطبه هاي این هفته اين شهرستان با اشاره به نقشه هاي دشمنان به خصوص در فرمايش هاي امام خميني(ره)، گفت: امروزه از وظائف اصلی ما شناخت نقشه استکبار و مبارزه با آن است، همانطور که یکی از خصوصیات اهل بیت(ع) همین مسئله بود.
کد خبر: ۸۵۵۷۸۲۹
|
۳۰ مرداد ۱۳۹۴ - ۲۲:۵۵

به گزارش خبرنگار خبرگزاري بسيج دذ آذربايجان شرقي، حجت الاسلام جواد حاجي زاده با بيان اينكه امروز امريكا به دنبال اهداف و شوم و خطرناكي است، افزود: نظام سلطه و آمریکائی ها در وهله نخست می خواهند مردم را از نظام اسلامی سرد كرده و به نوعی مردم را از نظام اسلامی، ولایت و رهبری منفصل كنند و در وهله بعدی تعصب انقلابی، غیرت دینی و روحیه جهادی را در مردم از بين ببرند.

وي با اشاره به واكنش و برخورد مردم با قضيه به وجود آمده در جشنواره تئاتر كوتاه اين شهرستان، اظهار داشت: استکبار جهانی تلاش می كند مظاهر اسلام را به دست عده ای از بین ببرد و ارزش های اسلامی را در جامعه سست كند که باید مردم هشیار باشند.

حاجی زاده با اشاره به فرمايش رهبري در بيان امام زادگان به عنوان قطب هاي فرهنگي كشور، به روز بزرگداشت احمد بن موسی(شاهچراغ) اشاره كرده و یادآور شد: امام زادگان نقش مهمی دارند که خوشبختانه جماعت ما همانطور که به اهل بیت و معصومین(ع) حب و علاقه دارند به فرزندانشان هم همینطور علاقه مندند و پروانه وار دور آن ها گشته و متوسل مي شوند.

وی همچنين با يادآوري روز بزرگداشت مرحوم علامه مجلسی(ره) و روز جهانی مسجد، تصريح كرد: لازم است بدانیم مساجد پایگاه ها و کلاس های درس هستند و باید به گونه ای اداره شوند که در مقابل شبیخون فرهنگی بتوانند نقش ایفا كنند.

امام جمعه اهر به روز پزشک، بزرگداشت شیخ الرئیس ابن سینا، روز دارو سازی و بزرگداشت محمد بن زکریای رازی نيز اشاره اي داشت و با تبريك اين روز، اظهار اميدواري كرد: كادر درماني و خدمات پزشكي كشور با تعهد، دقت خاص و دلسوزی به خدمت بزرگ و مقدس خود ادامه دهند.

وي با تبریک فرا رسیدن هفته دولت و تسلیت سالگرد شهادت شهيدان رجائی و باهنر، خاطرنشان كرد: از خاصیت های مهم جمهوری اسلامی همین مردم سالاری دینی است و مردم نیز باید بیشتر دقت كنند تا در انتخاب مسئولان، آنهایی را که دارای ایمان، تقوا، تخصص و تعهد بیشتری هستند، انتخاب نمایند چراکه در این صورت بيشتر مشکلات کاسته خواهد شد ولي اگر مسائل جناحی، طایفه بازی و مسائل مالی و مسائل دیگر در این انتخاب دخیل باشند ممکن است نتوانیم جلو این خسران را بگیریم.

حاجی زاده با تبریک فرارسیدن سالروز ولادت علی بن موسی الرضا(ع)، گفت: امام رضا(ع) بانقش بر آب كردن نقشه های شوم مأمون، از این حکومت استفاده كرد و نگذاشت مأمون از وجود ايشان سو استفاده كند که ما نیز باید سبک فوق العاده مهمی را که این بزرگوار در مبارزات سیاسی داشتند سرمشق قرار داده و در حفظ مسائل دینی و شئونات اسلامی از امام رضا(ع) تبعیت كنيم.

وي در سخنان پاياني خود با بيان اينكه هدف دیگر استکبار القاي باور ضداستكباري براي نجات از مشكلات اقتصادي، بيكاري و تورم است، افزود: اوباما در توهم هاي خود از تغییر جمهوری اسلامی و تغییر انقلابی بودن و تغییر دینداری مردم حرف زده و می خواهند این ذائقه انقلابی و غیرت دینی را از دستمان بگیرند و روحیه ایستادگی در مقابل ظلام و استکبار ستیزی ما را در هم شکنند و تلاش مي كند رابطه مردم را با اهالی و اصحاب فتنه، عادی سازی كند.

امام جمعه اهر از بين بردن انسجام و اتحاد ملت ایران را از ديگر اهداف استكبار جهاني خواند و بيان كرد: استكباري جهاني تلاش مي كند با ایجاد شکاف بین مردم و مسئولان، اختلاف و دوگانگی ایجاد کرده و کشور را دو قطبی كند كه بايد بيشتر از پيش بابصيرت و آگاه بود.

ارسال نظرات
آخرین اخبار