خبرهای داغ:
مسئول دفتر نمایندگی ولی فقیه در ناحیه مقاومت بسیج سپاه بیرجند:

سلامت و پایداری خانواده در گرو اتصال به دریای معرفت اهل بیت است

کد خبر: ۸۵۶۱۰۲۲
|
۰۵ شهريور ۱۳۹۴ - ۱۴:۴۲

به گزارش خبرنگار خبرگزاری بسیج خراسان جنوبی، حجت الاسلام اکبرپور با اشاره به فضیلت ها و کرامات حضرت معصومه(س) اظهارداشت: لقب حضرت معصومه(س) را امام رضا(ع) به خواهر بزرگوار خود از این جهت دادند که وجود ایشان سراسر فضل و کرامت بود.

وی عنوان کرد: امام جواد(ع) در بیان منزلت حضرت معصومه(س) این طور می فرمایند " که هر کس حضرت معصومه(س) را زیارت کند؛ بهشت بر او واجب می شود".

وی ادامه داد: چه طورمی شود که یک دختر تا این اندازه ارزش و منزلت پیدا می کند که زیارت ایشان مساوی با رفتن به بهشت است زیرا ایشان به مقام بندگی واقعی دست یافتند و همان طور که خداوند فرموده بود زندگی کرد.

اکبرپور اضافه کرد: بنده واقعی بودن و پیروی از ائمه این طور انسان را به فضیلت و مراتب عالی می رساند.

مسئول دفتر نمایندگی ولی فقیه در ناحیه مقاومت بسیج سپاه بیرجند گفت: اسلام برای تمام لحظات زندگی ما برنامه دارد و اگر ما بر اساس دستورات اسلام حرکت کنیم به موفقیت و رستگاری خواهیم رسید.

وی با بیان اینکه اگر بندگی خدا نکنیم؛ هر چه که بدست آوریم اما باز هم هیچ جایگاهی نخواهیم داشت افزود: امروزه متاسفانه سبک زندگی ما تغییر کرده و بسیاری از دستورات دین را نا دیده گرفتیم.

وی با بیان اینکه امروزه متاسفانه سبک زندگی ما تغییر کرده و از دین فاصله گرفتیم خاطر نشان کرد: خانم های ما وظیفه همسری و مادری خود را نمی دانند، مردها وظیفه پدری و شوهری خود را نمی دانند که اینها همه از دور شدن ما از ارزش ها و آموزه های دینی و رواج فرهنگ غرب نشات گرفته است.

زندگی بر اساس اصول شهوانی و حیوانی ناشی از نفوذ فرهنگ غرب

حجت الاسلام اکبرپور اظهار داشت:زندگی که الگوی آن فرهنگ غرب است زندگی بر اساس اصول شهوانی و حیوانی است؛ نه براساس انسانیت بنابراین بعد از مدتی دچار به هم ریختگی می شود و زندگی که روش آن براساس دستورات اسلام نیست؛ باید منتظرعواقب آن هم باشیم.

مسئول نمایندگی ولی فقیه با اشاره به گسترش آمار طلاق و اینکه 67درصد طلاق ها عاطفی است و در هر ساعت 64 طلاق ثبت شده بیان کرد: خانم و آقایی که زمانی با ارسال یک پیامک آنچنان شیفته همدیگر شدند اما بعد از ازدواج چه اتفاقی افتاده که دیگر از آن علاقه ها خبری نیست.

وی ادامه داد: همسران امروزی هر کدام در یک گوشه با تلفن همراه ولب تاپ و...سرگرمند اینها همه نشان دوری از فرهنگ اسلامی و دینی، بی توجهی به دین و آموزه های آن، چشم وهم چشمی، رواج فساد و بی بند و باری و الگوگیری از فرهنگ بیگانه است.

حجت الاسلام اکبرپور افزود: اکثر رفتارهای ما برگرفته از فرهنگ غربی است حتی کوچک ترین چیزها، مثل انتخاب اسم برای فرزندان که به بهانه تکراری بودن، اسم ائمه را کنار می گذاریم و اسم هایی که نمی دانیم معنای آن چیست برای فرزندانمان انتخاب می کنیم، متاسفانه پدر و مادرهای ما آنچه را که وظیفه دارند؛ انجام ندادند.

وی تصریح کرد: در فضای به هم ریخته دنیای امروز که کنترل خانواده ها بر فرزندان و تربیت آنان کم شود؛ دشمن با جنگ نرم و فرهنگی در پی بمباران فرهنگی خانواده های ما است.

مسئول دفتر نمایندگی ولی فقیه در ناحیه مقاومت بسیج سپاه بیرجند گفت: آمار طلاق روز به روز بالا می رود سعی کنیم تا خود را به عمق دریا اهل بیت نزدیک کنیم تا آرامش پیدا کنیم و زندگی پایداری داشته باشیم باید عقلانه تصمیم بیگریم و عاشقانه زندگی کنیم.

در پایان این مراسم درخصوص میلاد امام رضا(ع) مولودی خوانی توسط یکی از خواهران بسیجی صورت گرفت و همچنین به برخی از بسیجیان هدایایی تقدیم شد.

ارسال نظرات
پر بیننده ها
آخرین اخبار