خبرهای داغ:
بیانیه كانون بسيج فرهنگيان ناحیه یک همدان:

13 آبان نمادی در مقابله با امپریالیسم جهانی است

در بیانیه كانون بسيج فرهنگيان ناحیه یک همدان به مناسبت يوم الله 13 آبان آمده است: سیزده آبان به عنوان نمادی در مقابله با امپریالیسم جهانی و حاصل آگاهی و بصیرت نوجوانان و جوانان این مرز و بوم است.
کد خبر: ۸۵۸۹۳۲۶
|
۱۲ آبان ۱۳۹۴ - ۱۸:۲۱

به گزارش خبرگزاری بسیج از همدان، كانون بسيج فرهنگيان به مناسبت يوم الله 13 آبان بيانيه‌ای به شرح ذیل صادر کرد:

بسم الله الرحمن الرحیم

سالروز يوم الله 13 آبان و مصادف شدن آن با ایام سوگواری سرور و سالار شهیدان، شور و حرارتی خاص در میان امت انقلابی ایجاد نموده است و جلوه‌ای از قیام و شهادت و شور و شعور را به تصویر کشیده است.

سیزده آبان به عنوان نمادی در مقابله با امپریالیسم جهانی، حاصل آگاهی و بصیرت نوجوانان و جوانان این مرز و بوم بوده که در اثر تعلیم و تربیت صحیح اسلامی و انقلابی بوجود آمده است.

سیزده آبان ماه یادآور حوادث بسیار مهمی است که در شکل‌گیری، مقاوم‌سازی و تداوم انقلاب اسلامی و شکست توطئه‌های پیاپی آمریکا به عنوان نماد کامل امپریالیسم جهانی و نظام سلطه‌گر تمامیت خواه، نقش اساسی داشته است؛ تبعید امام (ره) در سیزده آبان سال 43 با هدف جلوگیری از حرکت بیداری اسلامی صورت گرفت، ولی هوشیاری و به صحنه آمدن به موقع مردم انقلابی و درس آموختگان مکتب حسینی سدّ راه آنان گردید و قیام آن روز امام راحل را به موج عظیم اسلام خواهی تبدیل نمود.

اعتراض دانش‌آموزان به دخالت‌های آمریکا و در پی آن کشتار دسته جمعی نونهالان این مرز و بوم توسط رژیم دست نشانده آمریکا (1357) و به ویژه تسخیر لانه جاسوسی به همت دانشجویان پیرو خط امام (1358) که از جانب امام امت، انقلابی بزرگتر از انقلاب اول نام گرفت و... هرکدام دلیلی قاطع و کافی برای اهمیت این روز بوده و ضرورت زنده نگهداشتن آنرا در یاد و خاطر ملت مسلمان و انقلابی ایران بیان می‌کند.

آنچه در این برهه از زمان و در ایام حزن و اندوه خاندان نبوت و یوم الله 13 آبان بیش از همه باید مورد توجه قرار گیرد این است که دشمنی استکبار جهانی و عوامل منطقه‌ای و هم‌پیمانان خبیث آنان با اسلام عزیز و امت اسلام و ملت ایران، پایان نیافته بلکه جدی‌تر و عمیق‌تر نیز شده است.

دشمن در این شرایط کم سابقه به زشت‌ترین ابزار و پلیدترین حربه‌ها رو آورده و از هیچ اقدامی فرو گذار نیست.

شک و تردید، ناامیدی و سستی، اختلاف‌افکنی و ایجاد خلل بین صفوف جبهه مسلمین و به جان هم انداختن مسلمانان با یکدیگر این‌ها همه از نمونه‌ای از اقدامات از سر استیصال دشمنان داخلی و خارجی است.

در نقطه مقابل، جبهه حق و رزمندگان اسلام مستحکم‌تر، گسترده‌تر و نیرومندتر از گذشته به میدان آمده‌اند.

بنابراین، امروز حفظ این بیداری و حرکت رو به رشد مسلمانان و دلبستگان جهان و همچنین مراقبت از نفوذ دشمن در خطوط سیاسی، فرهنگی، علمی و اقتصادی جبهه خودی در داخل و خارج از واجب ترین واجبات است.

تقارن سیزده آبان 94 با قیام خونین عاشورای حسینی و به اسارت رفتن خاندان عصمت و طهارت باید این مهم را به ما گوشزد نماید که مثل همیشه آن چیزی که استکبار را از جامعه اسلامی ناامید می‌کند همان استقامت و پایمردی است.

فرهنگ عاشورا فرهنگ زیر بار ذلت نرفتن است. پیروان راستین آن حضرت باید بار دیگر قیام سرخ حسینی را چراغ راه خویش ساخته و به تأسی از فریاد هیهات من الذله امام همام، از تمامی سدها و موانع عبور نمایند و زمینه حکومت جهانی حضرت ولی‌عصر(عج) ارواحنا له فداه را فراهم کنند.

ما فرهنگیان بسیجی استان همدان و تربیت‌یافتگان مکتب حسینی ضمن گرامیداشت سالروز 13 آبان و روز بسیج دانش‌آموزی اعلام می‌داریم، رسالت و مأموریت خویش را مثل همیشه حفاظت و حراست از حریم فکر، اندیشه، اعتقادات، باورها و در یک کلام فرهنگ اسلام ناب محمدی(ص) می‌دانیم و همچنان در صحنه حاضر خواهیم بود.

آمریکای جهانخوار و دوستان کور باطن او در منطقه و جهان، فتنه‌گران و خودباختگان بدانند که ما با عهد و پیمان با خون به زمین ریخته شده فرزندان این مرز و بوم باقی بوده و در دفاع از کیان اسلام و انقلاب بر اساس فرامین و دستورات مقام عظمای ولایت لحظه‌ای درنگ نخواهیم کرد و در 13 آبان همراه با دانش‌آموزان و میراث‌داران خون شهیدان در صفوف به هم فشرده چونان بنیان مرصوص حاضر خواهیم شد.

در پایان ما فرهنگیان بسیجی ناحیه یک همدان و افسران و سربازان جبهه جنگ نرم به عنوان طلایه‌داران فرهنگ غنی این مملکت به تأسی از رهبر فرزانه و حکیم انقلاب ضمن اعتماد به سیاست خارجی دولت و تیم مذاکره کننده، حمایت خود را از اقدامات و تلاش‌های دولت اعلام می‌داریم و از سیاست‌های خصمانه و چند چهره سردمداران نظام سلطه به ویژه آمریکای جنایتکار برائت جسته و با رصد کامل و دقیق فرامین فرمانده کل قوا پیرامون مسائل گوناگون به مسئولین کشور و الزام به رعایت شروط 9 گانه رهبر معظم انقلاب پیرامون مسئله هسته‌ای صراحتاً اعلام می‌داریم که در هر مرحله از اجرای برجام که منجربه تضییع حقوق و یا از بین بردن عزت ملت ستمدیده ایران و یا ارزش‌های انقلاب پر افتخارمان شود، ایثارگرانه به میدان آمده و از حقوق حقه ملت جمهوري اسلامي ايران دفاع خواهیم نمود.

والسلام علی من اتبع الهدی

انتهای پیام/

ارسال نظرات
پر بیننده ها
آخرین اخبار