خبرهای داغ:
به همت سپاه غدير تبريز؛

86 اتوبوس بسيجي تبريز، راهي شمالغرب كشور مي شوند

کد خبر: ۸۵۸۹۳۸۱
|
۱۲ آبان ۱۳۹۴ - ۲۲:۵۶

خبرگزاري بسيج: فرمانده سپاه غدير تبريز در نشست خبري شامگاه امروز، از اعزام 86 اتوبوس بسيجي اين سپاه به مناطق عملياتي شمالغرب كشور خبر داد و گفت: از اين تعداد، 50 اتوبوس برادران و 36 اتوبوس باقي مانده را خواهران تشكيل خواهند داد.

به گزارش خبرنگار خبرگزاري بسيج در آذربايجان شرقي، داود عباسي با بيان اينكه نخستين اعزام كاروان ها، 18 آبان خواهد بود، افزود: هدف از اعزام كاروان راهيان نور، آشنايي جوانان و نوجوانان با فرهنگ شهادت است كه دشمن تلاش دارد اين روحيه سلحشوري و شهادت را در بين مردم ايران به خصوص جوانان كمرنگ كند.


وي با تاكيد به اينكه دانش آموزان در اين كاروان ها با سيره و سبك زندگي شهدا آشنا مي شوند، اظهار داشت: تقريبا 3800 نفر با اين كاروان ها اعزام مي شوند كه در مدت دو روز از يادمان هاي شهيد اميني و شهيد بروجردي مهاباد، شهداي پيرانشهر و تمرچين بازديد خواهند كرد.

عباسي با اذعان به اينكه شهداي مناطق عملياتي شمالغرب كشور مظلوم ماندند، تصريح كرد: به همراه هر يك از كاوران ها يك روحاني و يك راوي نيز اعزام مي شوند كه روحانيون به تقويت بنيه معنوي و راويان در بحث روايتگري دوران دفاع مقدس، نقش آفريني مي كنند.

وي با بيان اينكه اعزام كاروان راهيان نور، از مهمترين برنامه هاي هفته بسيج دانش آموزي است، خاطرنشان كرد: دانش آموزان اعزامي شامل مدارس متوسطه دوره دوم خواهند بود كه در اعزام اين دانش آموزان، مسئولان نواحي 2 و 5 آموزش و پرورش تبريز همكاري زيادي داشتند.


داود عباسي با اشاره به توزيع بسته فرهنگي در طول اين سفر، بيان كرد: تلاش مي شود با اجراي برنامه هاي متنوع فرهنگي و معنويت افزايي در بين كاروان ها، دانش آموزان نهايت استفاده را از اين سفر زيارتي و معنوي داشته باشند.

فرمانده سپاه غدير تبريز در ابتداي سخنان خود نيز با توجه به راهپيمايي فردا( 13 آبان)، ماهيت و هويت انقلاب را استكبارستيزي عنوان و تاكيد كرد: عليرغم جوسازي و القاي برخي دشمنان داخلي و خارجي كشور، راهپيمايي 13 آبان امسال، منسجم تر از سال هاي گذشته برگزار شده و شعار «مرگ بر امريكا» كوبنده تر از هميشه به گوش خواهد رسيد.

نشست خبري فرمانده سپاه غدير تبريز به مناسبت اعزام بزرگترين كاروان تبريزي راهيان نور شمالغرب كشور، پس از نماز مغرب و عشا امروز، در محل سپاه غدير اين كلانشهر برگزار شد.
ارسال نظرات
آخرین اخبار