خبرهای داغ:
فرمانده سپاه غدیر تبریز:

تکلیف بسیج خطیر و سخت است

فرمانده سپاه غدیر تبریز در جمع بسیجیان پایگاه ظفر حوزه امام جواد(ع) این ناحیه، تکلیف بسیج را دشوار خواند و گفت: قبول شدگانشان این مکتب کسانی هستند که اهتمام جدی کسب فضایل اخلاقی داشته باشند.
کد خبر: ۸۶۰۰۳۲۳
|
۰۴ آذر ۱۳۹۴ - ۲۱:۰۸

به گزارش خبرنگار خبرگزاری بسیج در آذربایجان شرقی، داود عباسی در ادامه حضور ولی فقیه و پیروی مردم از فرامین امام خمینی(ره) و رهبر فرزانه انقلاب و حضور بسیجیان در صحنه ها را عامل موفقیت جمهوری اسلامی و به زانو در آوردن دشمنان اسلام عنوان کرد.

وی بصیرت افزایی و بالا بردت توان علمی، اعتقادی بسیجیان را عامل اساسی برای از بین بردن افکار دشمنان به خصوص در عرصه نفوذ و جنگ نرم دانستو افزود: هر چند دشمنان امروز از طریق نفوذ از شبکه های ماهواره ای و ارتباطی تلاش در کم رنگ رنگ کردن اعتقادات مذهبی دارند ولی حضور با بصیرت و بالا بردن توان علمی بسیجیان موجب خواهد شد تا این تهدید را به فرصت تبدیل کنیم.

عباسی در پایان با اشاره به انتخابات مجلس خبرگان رهبری و شورای اسلامی حضور با بصیرت مردم و بسیجیان را مانع از نفوذ دشمنان داخلی در بطن جامعه دانست و اظهار کرد: می توان با انتخاب نفرات مناسب سرعت پیشرفت انقلاب اسلامی درa همه عرصه ها بالا برد.

ارسال نظرات
آخرین اخبار