خبرهای داغ:
مسئول سازمان بسیج کارگری آذربایجان شرقی:

نهم دی روز وفاداری ملت به رهبر و نظام بود

مسئول سازمان بسیج کارگری آذربایجان شرقی در آستانه نهم دی با گرامیداشت این روز، نهم دی را روز وفاداری ملت ایران به رهبر انقلاب و نظام جمهوری اسلامی دانست.
کد خبر: ۸۶۱۱۷۶۵
|
۰۶ دی ۱۳۹۴ - ۱۳:۱۲

ناصر علیزاده در گفتگو با خبرنگار خبرگزاری بسیج در آذربایجان شرقی، با بیان اینکه این روز باید در تاریخ انقلاب به عنوان نقطه عطف ماندگار شود، گفت: مردم با حماسه نهم دی ضمن نشان دادن بصیرت خود، بار دیگر با رهبر انقلاب میثاق بستند.

وی افزود: مردم در این روز بزرگ تاریخی با الهام از فرهنگ عاشورا در برابر اردوکشی خیابانی فتنه گران ایستاده و نشان دادند که پیرو مکتب عاشورا بوده و با جان و دل از آن پاسداری می کنند.

علیزاده همچنین به اهمیت عبرت گیری از فتنه 88 در مقابله با نفوذ دشمن در برهه کنونی اشاره و بیان کرد: در این برهه نیز که دشمن تلاش دارد با موضوع پسابرجام به ارکان نظام نفوذ کند باید همچنان هوشیار و آگاه از ارزش ها و آرمان هایمان صیانت کنیم.

مسئول سازمان بسیج کارگری آذربایجان شرقی ادامه داد: اگر در وضعیت فعلی که دشمن تلاش دارد به ارکان مهم نظام وارد شود خطوط قرمز نظام را رعایت كرده و هوشمندانه عمل کنیم به یقین این بار هم دشمن شکست خواهد خورد.

وی خاطرنشان کرد: در این برهه هم باید چنان هوشمندانه رفتار کنیم تا دشمن همچون سال 88 به موجب نداشتن تقوا و با غبارآلود کردن فضا -که تشخیص حق از باطل سخت می شود- نتواند کاری از پیش ببرد.

ارسال نظرات
آخرین اخبار