خبرهای داغ:
مسئول نمایندگی ولی فقیه در سپاه عاشورا:

ملتی مقتدر است که برای دفاع منتظر حمله دشمن نباشد

مسئول نمایندگی ولی فقیه در سپاه عاشورا در آیین اربعین شهید فخیمی گفت: از نظر اسلام ملتی قدرتمند است برای دفاع از خود منتظر حمله دشمن نباشد که این نشانه ضعف و ذلت است.
کد خبر: ۸۶۲۸۷۷۳
|
۱۱ بهمن ۱۳۹۴ - ۰۸:۴۷

به گزارش خبرنگار خبرگزاری بسیج آذربایجان شرقی، حجت الاسلام کاملی فر با اشاره به توقف شناورهای امریکایی در خلیج فارس گفت: پس از جنگ جهانی دوم هیچ کشوری نتوانسته بود سربازان امریکایی را با این ذلت به اسارت در آورد.

وی اظهار کرد: این اقتدار و ثبات سیاسی ما را نشان می دهد که چنین دستاوردهای نظام مقدس اسلامی تنها در سایه رشادت ها و ایثار و فداکاری های شهدا و ایثارگرانی است که در هنگامه خطر پرچم سربلندی و عزت را برافراشتند.

حجت الاسلام کاملی فر ادامه داد: تا زمانی که رهبر حکیم و فرزانه با تدابیر حکیمانه و مواضع قدرتمندانه خود نظام را رهبری می کند و مردم غیور ایران اسلامی حامی این نظام مقدس هستند، این نظام آسیب ناپذیر وی در قسمت دیگری از سخنانش با اشاره به انتخابات آینده و لزوم حضور حداکثری مردم در آن بیان کرد: برگزاری با شکوه انتخابات در 37 سال گذشته و عدم تعطیلی آن حتی در شرایط سخت جنگ و ترورها و غیره بیانگر این مطلب است که نظام اسلامی و حضرت امام خمینی(ره) و رهبر فرزانه انقلاب به رأی و نظر مردم اعتماد، اعتقاد و باور دارند.

مسئول نمایندگی ولی فقیه در سپاه عاشورا تاکید کرد: با توجه به اهمیت انتخابات باید به الزامات آن نیز پایبند باشیم که نخستین و مهم ترین آن پایبندی به قانون است که متاسفانه بعضی ها دم از قانون و قانون گرایی می زنند ولی نظارت استصوابی شورای نگهبان را که یک نهاد قانونی است و کارش اجرای قانون است زیر سوال می برند که این خود عین بی قانونی و به خلاف قانون عمل کردن است.

وی افزود: مشارکت حداکثری و انتخاب نمایندگان صالح و اصلح از راهبردهای نظام و مقام معظم رهبری است و اصحاب قلم و مطبوعات و تریبون باید تلاش کنند مشارکت مردم در انتخابات باشکوه باشد.

حجت الاسلام کاملی فر خاطرنشان کرد: پیام و وصیت شهدا این است که در هر شرایطی باید رهبری و نظام مقدس تقویت شوند و امروز انتخابات هر چه باشکوه تر برگزار شود تقویت جهوری اسلامی و عمل به وصایای شهداست.

آیین اربعین شهادت مدافع حرم حضرت زينب(س) شهيد محمدرضا فخیمی به همت تیپ مکانیزه امام زمان(عج) در مسجد امام حسین(ع) کلان شهر تبریز برگزار شد.



ارسال نظرات
آخرین اخبار