خبرهای داغ:
امام جمعه آبیک:

شکست ابهت پوشالی ابرقدرت‌ها با پیروزی انقلاب

امام جمعه ابیک بیان کرد: آبیک شکست ابهت پوشالی ابرقدرت‌ها، انتقال وحشت از دل مظلومان به دل مستکبران، باز کردن دریچه نور و امید در دل مسلمانان، الگوسازی برای ملت‌های مستضعف را از جمله دستاوردهای انقلاب اسلامی است.
کد خبر: ۸۶۳۲۲۳۹
|
۱۷ بهمن ۱۳۹۴ - ۱۰:۱۸

به گزارش خبرگزاری بسیج در قزوین، حجت‌الاسلام سید ابوتراب موسوی در آیین عبادی و سیاسی نماز جمعه این هفته شهر آبیک در مسجد ولی‌عصر (عج) این شهر اظهار کرد: برخی با دعوت نوه امام خمینی (ره) برای ثبت‌نام در مجلس خبرگان رهبری و عدم شرکت ایشان در آزمون شورای نگهبان، به دنبال این بهانه بودند که القا کنند به بیت امام، خط امام و نهادها و آرمان‌های امام راحل توهین شده و شدیدا به شورای نگهبان حمله کنند.

وی افزود: برخی که روزی عضو شورای نگهبان بودند حالا به بهانه بیت امام، این شورا را تخطئه می‌کنند که در واقع کارهای انجام داده حضور خود در شورای نگهبان را نیز تخطئه می‌کنند.

خطیب جمعه شهر آبیک با بیان اینکه هویت و ماهیت بیت امام به هیچ نامحرمی نمی‌چسبد، ادامه داد: بیت امام راحل با فتنه‌گر و مدعیان دروغین اصلاحات تناسبی نداشته و نیز با صدای پهلوی و هم‌فکران آنان هیچ تناسب و ارتباطی ندارد.

وی اضافه کرد: بیت امام محترم، بزرگ و مکرم است و با دغل و دروغ افرادی که خود را به بیت امام می‌چسبانند، سازگاری ندارد و قانون‌شکنی اهانت به بیت امام محسوب می‌شود.

امام جمعه شهر آبیک خاطرنشان کرد: زمانی که انقلاب مورد هجمه قرار گرفت یکی از سران فتنه سکوت کرد و می‌خواست با سکوت بهره‌برداری کند که اکنون نیز با صحبت و سخنرانی به دنبال بهره‌برداری سیاسی از بیت امام است که نمی‌تواند کاری از پیش ببرد.

موسوی تصریح کرد: یکی از سران فتنه قصد داشت با ایجاد فتنه آن طور که شیطان برنامه‌ریزی کرده بود به هدفش که مالک‌الرقاب بودن بود، برسد که این اتفاق رقم نخورد.

وی افزود: مردم باید مانند همیشه که آگاه و بصیر هستند در انتخابات هوشیار و مراقب باشند چراکه در زمینه انتخابات مجلس خبرگان رهبری برخی در داخل کشور تصمیم خطرناک گرفتند یعنی می‌خواهند انقلاب را به ظاهر با نام بیت امام مدیریت کنند ولی انقلاب را به سوی آمریکا برگردانند.

ابهت پوشالی ابرقدرت‌ها با پیروزی انقلاب شکست

خطیب جمعه شهر آبیک شکست ابهت پوشالی ابرقدرت‌ها، انتقال وحشت از دل مظلومان به دل مستکبران، باز کردن دریچه نور و امید در دل مسلمانان، الگوسازی برای ملت‌های مستضعف را از جمله دستاوردهای انقلاب اسلامی برشمرد و ادامه داد: حمایت از مسلمانان آزاده، هم‌گرایی ملت اسلامی، بیداری اسلامی و دفاع از آرمان فلسطین که به فراموشی سپرده شده بود از دیگر دستاوردهای انقلاب اسلامی است.

موسوی ایمان، رهبری و مردم را از عوامل قیام و پیروزی انقلاب اسلامی در سال 57 ذکر کرد و گفت: مردم اعم از زن و مرد، کوچک و بزرگ و و پیر و جوان با سلاح ایمان و با دست خالی و نترسیدن از کسی به میدان آمدند و پیروزی انقلاب اسلامی را رقم زدند.

وی به رهبری امام خمینی (ره) به عنوان عامل دیگر قیام و پیروزی انقلاب اسلامی افزود: امام راحل در اسلام ذوب شده بود و بدون هیچ ترس و واهمه‌ای قیام کرد که بسیاری از افراد باور نمی‌کردند انقلاب به ثمر برسد ولی امام راحل با ذوب شدن در اسلام، قرآن و خدا مسیر حرکت انقلاب را هموار کرد و انقلاب به پیروزی رسید.

امام جمعه شهر آبیک اظهار کرد: دین اسلام در دست پهلوی و عوامل و حواشی آن اسیر بود که با قیام مردم دین آزاد شد چراکه به قرآن، اسلام و بشریت اهانت می‌شد و عزاداری امام حسین (ه) نیز تعطیل شده بود.

موسوی با ذکر اینکه دخالت بیگانگان پیش از انقلاب در تمام شئون زندگی مردم وجود داشت، افزود: در دوران شاهنشاهی تحقیر و توهین، غارت و چپاول ذخایر مادی و معنوی و مذهبی مردم، سلب آزادی‌های فردی و اجتماعی مردم، از بین بردن استقلال و امنیت کشور و وابسته کردن ملت به خارجی‌ها در تمام جلوه‌های ریز و درشت زندگی و شکنجه‌ها، به اسارت گرفتن‌ها و توهین به خداپرستان قابل تحمل نبود.

وی اضافه کرد: با پیروزی انقلاب اسلامی ظلم و ستم ظالمان از کشور برچیده شد.

خطیب جمعه شهر آبیک با اشاره به خطر افزایش رباخواری در جامعه تحت عناوین مختلف بیان کرد: طبق آیات الهی رباخواری، اعلان جنگ با خدا است و رباخوار از گناهکاران ناسپاس محسوب می‌شود که با ثروت الهی مرتکب گناه شده و مانند زالو خون بینوایان جامعه را می‌مکد.

 

ارسال نظرات
پر بیننده ها
آخرین اخبار