خبرهای داغ:
مقام حزب الله:

قدرت نظامی مقاومت در اوج قرار دارد

نائب رئیس شورای اجرایی حزب الله لبنان در واکنش به اظهارات برخی از سران رژیم صهیونیستی و سعودی تاکید کرد که قدرت نظامی مقاومت امروز در اوج قرار دارد.
کد خبر: ۸۶۴۳۴۵۲
|
۰۸ اسفند ۱۳۹۴ - ۱۳:۴۰
به گزارش خبرگزاری بسیج، شیخ نبیل قاووق امروز شنبه در سخنانی با اشاره به اینکه رزیم صهیونیستی، عربستان و گروه های تکفیری در منطقه به دنبال مقابله با محور مقاومت هستند، گفت: مقاومت امروز در اوج قدرت نظامی و سیاسی و همچنین محبوبیت قرار دارد.

وی با بیان اینکه اگر حزب الله از سوی رژیم صهیونیستی و سعودی و همچنین تکفیری ها هدف قرار بگیرد غافلگیر نخواهد شد، اظهار کرد: امروز تمامی دشمنان مقاومت در سنگر تکفیری ها قرار گرفته اند.

نائب رئیس شورای اجرایی حزب الله افزود: مقاومت امروز به رغم تمامی فشارها و تهدیدات پیروزی هایی زیادی را کسب کرده و دستاورهای نظامی و سیاسی نیز داشته است.

شیخ نبیل قاووق با اشاره به اینکه رژیم سعودی اکنون پس از گذشت یکسال از آغاز تجاوز به یمن و صنعا در حالت یاس قرار گرفته است، گفت: یمن و صنعا همچنان مقاوم هستند و سقوط نخواهند کرد.

وی اضافه کرد که سعودی پس از شکست در یمن، سوریه و عراق به دنبال هجمه به لبنان از طریق باج خواهی از لبنانی ها و سوق دادن این کشور به سمت فتنه است.
ارسال نظرات
پر بیننده ها
آخرین اخبار