فرمانده سپاه امام رضا(ع):

سپاه در دفاع از انقلاب محافظه‌کار نباشد/ پاسداران روحیه جهادی و انقلابی را در خود پرورش دهند

فرمانده سپاه امام رضا(ع) اظهار داشت: سپاه در دفاع از انقلاب و نظام اسلامی نباید محافظه کارانه عمل کند بلکه در اجرای این رسالت خطیر بایستی حرکتی پیش برنده داشته باشد.
کد خبر: ۸۶۷۰۰۱۲
|
۱۴ ارديبهشت ۱۳۹۵ - ۱۲:۴۵
به گزارش خبرگزاری بسیج از خراسان رضوی، سردار یعقوبعلی نظری صبح امروز در مراسم دیدار مسئولین، فرماندهان و مربیان عقیدتی و سیاسی سپاه امام رضا(ع) با آیت الله سید احمد علم الهدی، نماینده ولی فقیه در استان خراسان رضوی که به مناسبت هفته عقیدتی سیاسی در سپاه و بسیج و هفته پاسدار برگزار شد، بیان داشت: مقام معظم رهبری از مجموعه مقدس سپاه انتظار خاصی دارند و توقع دارند که سپاه در دفاع از انقلاب و نظام اسلامی نباید محافظه کارانه عمل کند بلکه در اجرای این رسالت خطیر بایستی حرکتی پیش برنده داشته باشد.

وی ابراز داشت: باید در مجموعه سپاه یک مدیریت انقلابی و جهادی حاکم باشد و این امر محقق نمی شود مگر اینکه پاسداران چنین اندیشه ای را در خود پرورش دهند و تعمیق و پرورش چنین روحیه ای در پاسداران بر عهده نمایندگی ولی فقیه است.

نظری با بیان اینکه سپاه باید در تراز انقلاب و اسلام و سازندگی خود و اجتماع حرکت کند، تاکید کرد: سپاه پاسداران باید همه اقدامات خود را متناسب با اهداف نظام و انقلاب اسلامی انجام دهد که این نه تنها سبب پیشرفت انقلاب و نظام بلکه سبب پیشرفت سپاه نیز خواهد شد.

وی اظهار داشت: سعی ما بر این است که در سپاه امام رضا(ع) روحیه جهادی را حاکم کنیم چرا که معتقدیم بایستی برای انجام هر کاری اعم از ماموریت های نظامی، امنیتی و فرهنگی از منظر انقلاب نگریست.

فرمانده سپاه امام رضا(ع) با اشاره به ظرفیت سپاه و بسیج در الگوسازی بیان داشت: سپاه و بسیج ماموریت دارد قبل از همه نهادها و سازمان ها منویات و مطالبات رهبر معظم انقلاب را عملیاتی کند و الگوی عملی را در جامعه نهادینه سازد.

وی یادآور شد: روحیه جهادی و انقلابی مختص کارهای سخت است چه بسا که اگر قرار باشد برای انجام کاری وابسته به امکانات مادی بطور کامل باشیم دیگر نیازی به چنین روحیه ای نیست؛ ما برای انجام کارهای سخت به پشتوانه معنوی نیازمندیم.

ارسال نظرات
پر بیننده ها
آخرین اخبار