خبرهای داغ:
مسئول نمایندگی ولی فقیه درسپاه جلفا:

اندیشه درست اسلامی را باید در کلام شهید مطهری جستجو کرد

خبرگزاری بسیج: مسئول نمایندگی ولی فقیه در سپاه جلفا در همایش حکمت مطهر این شهرستان، گفت: اندیشه درست اسلامی را که در کلام استاد مطهری بود باید در نظام اسلامی نهادینه کرد.
کد خبر: ۸۶۷۰۹۹۹
|
۱۵ ارديبهشت ۱۳۹۵ - ۱۵:۴۶

به گزارش خبرنگار خبرگزاری بسیج در آذربایجان شرقی، حجت الاسلام رجب احمدی افزود: اسلامی که شهید مطهری به جهان و بویژه به جامعه اسلامی معرفی کرد، اسلام ناب محمدی (ص) بود

وی ادامه داد: اسلامی که علامه شهید به عنوان اندیشه اسلامی معرفی کرد بر پایه دو اصل قرآن کریم وامامت و ولایت فقیه استوار است.

حجت الاسلام احمدی تاکید کرد: استاد شهید مطهری با توانمندی خود این دو اصل اساسی را در حوزه ها، دانشگاه ها و حتی در سخنرانی ها برای مردم و بویژه نسل جوان بخوبی تبیین کرد.

این مقام مسئول با بیان اینکه کتاب های شهید مطهری برای نسل حاضر و آینده نیز بسیار مفید است، خاطرنشان کرد: توجه به مقتضات زمان در نگارش استاد شهید مطهری و پاسخگویی به سوالات روز جامعه از جمله ویژگی های بارز و برجسته آثار قلمی شهید مطهری است

مسئول نمایندگی ولی فقیه در سپاه جلفا یادآور شد: جریان های سیاسی از جمله مارکسیسم، ناسیونالیسم و تحجرگرایی در مقابل تفکر و اندیشه های ناب شهید مطهری تسلیم شدند.

رجب احمدی در پایان بیان کرد: ترویج فرهنگ شهید مطهری راه‌گشای بسیاری از مشکلات امروز جامعه است و باید به شخصیت ایشان و تفکر ناب این شهید بزرگوار بیشتر توجه شود.
ارسال نظرات
آخرین اخبار