اجتماع مدافعان حریم خانواده در منطقه سه تهران برگزار شد

اجتماع مدافعان حریم خانواده به مناسبت روز ملی عفاف و حجاب باشعار من خانواده ام را دوست دارم در بوستان نوروز واقع در مجموعه آب و آتش منطقه سه تهران برگزار شد .
کد خبر: ۸۷۱۰۷۰۷
|
۲۳ تير ۱۳۹۵ - ۱۵:۱۱
به گزارش خبرگزاری بسیج از سپاه تهران بزرگ، این اجتماع به مناسبت روز ملی عفاف و حجاب و در سالروز کشتار معترضان به کشف حجاب توسط مامورین رضا شاه در سال 1314 در مسجد گوهر شاد، در بوستان نوروز واقع در مجموعه آب و آتش از اراضی عباس آباد منطقه سه تهران برگزار شد .
سخنران این همایش خانم دکتر همیز با بیان مطالبی در خصوص برخورد و رفتار زن و شوهر در خانواده به تبیین نقش سازنده زن در خانواده و اجتماع پرداخت.
در ادامه خانم ها سیده زینب از کشور تونس و آیدا از کشور بوسنی و هرزگوین که به مذهب تشییع گرویده بودند از دلایل تصمیم و گرایش خود برای این انتخاب صحبت کردند.
اجرای برنامه سرود توسط حامد زمانی و سراج و اجرای دکلمه توسط دختر خردسال و نیز قرائت بیانیه پایانی توسط دختر شهید کرامتی از دیگر برنامه های این اجتماع در مجموعه آب و آتش منطقه سه تهران بود.
در این اجتماع هدایایی به رسم یاد بود به خانم های شیعه شده از کشورهای تونس و بوسنی هرزگوین و برخی منتخبان بسیجی، توسط فرمانده و مسئول نمایندگی ولی فقیه در ناحیه شهید مفتح، و سرکلانتر منطقه تقدیم شد.
ارسال نظرات
آخرین اخبار