رئیس سازمان بسیج مستضعفین:

خطر برداشت های نجومی از بیت المال، از خطر داعش بیشتر است/ضرورت انتخاب مدیران از طبقه متوسط جامعه

سردار نقدی گفت: وقتی پای تبعیض هایی چون حقوق های نجومی به میان می آید با قوت می توان گفت خطر این فسادهای اقتصادی از خطر داعش بیشتر است.
کد خبر: ۸۷۱۳۹۰۵
|
۲۹ تير ۱۳۹۵ - ۱۸:۴۵

به گزارش خبرنگار خبرگزاری بسیج، رئیس سازمان بسیج مستضعفین با اشاره فیش های حقوقی نجومی اظهار کرد: اولا باید بدانیم خطر برداشت های نجومی از بیت المال از خطر داعش بیشتر است و چراکه سی و هفت سال است که ملت ایران رو در روی زورگویان و ابر قدرت ها مانند کوه ایستاده اند و این مبارزه را تا به امروز با موفقیت پشت سر گذاشته اند.

سردار محمد رضا نقدی افزود: این پیروزیهای چشم گیر که ملت ایران در مبارزه با زورگویان بین المللی کسب کرده است دو تکیه گاه و پشتوانه دارد یک تکیه گاه آن توکل بر خدا و امداد گرفتن از خداوند است و تگیه گاه دوم اعتماد مردم که همیشه در صحنه بوده و انقلابی مانده اند.
جانشین فرمانده کل سپاه در امر بسیج ادامه داد: اینگونه دست درازی های به بیت المال و فسادهای اقتصادی به هر دوی این پشتوانه و تکیه گاه لطمه می زند چراکه اولا خداوند با انسان های حق مدار و عادل و طرف دار عدالت است و امداد خود را به هر جامعه نادرست و تبعیض پذیر مرحمت نمی کند بلکه امداد خود را به جامعه ای می دهد که به دنبال حق و عدالت هستند و در آن جامعه حق خوری نمی باشد.
سردار نقدی عنوان کرد: وقتی پای تبعیض هایی چون حقوق های نجومی به میان می آید در واقع امدادهای الهی را از دست می دهیم و دوم این نوع دست درازی ها به بیت المال قهرا موجب سلب اعتماد عمومی می شود و می تواند در مردمی که همیشه در صحنه بوده اند و از نظام دفاع می کنند تردید ایجاد کند و با قوت می توان گفت خطر این فسادهای اقتصادی از خطر داعش بیشتر است.
وی ابراز کرد: در مقابل داعش و هر تروریستی با توکل و اعتماد عمومی ایستادگی می کنیم و این به عنوان سلاح این نظام تلقی می شود و این رفتارهای ناروا به نوعی نظام را خلع سلاح می کند.
رئیس سازمان بسیج مستضعفین با اشاره به موضع صریح رهبری در خصوص برخورد و پیگیری جدی با موضوع حقوق های نجومی تصریح کرد: این موضوع تنها با برگرداندن اموال و صدور چند بیانیه و یا عزل یک مدیر متخلف خاتمه پیدا نمی کند و حتما باید متخلفین مجازات شوند تا این نوع باعث عبرت باشد و کسی جرأت دست درازی دوباره به بیت المال را پیدا نکند.
وی با تأکید بر تدوین برنامه های پیش گیرانه برای جلوگیری از غارت بیت المال عنوان کرد: یکی از تدابیر برای جلوگیری از مفاسد اقتصادی این است که مدیران از طبقه متوسط و پایین جامعه باشند چرا که مدیرانی که از طبقه اشراف و ثروتمندان باشند نمی توانند عدالت را پیاده کنند و این موضع باید قانونمند شود.
سردار نقدی خاطرنشان کرد: باید میزان ثروت یک مسئول حد داشته باشد و نمی توان به ثروت انبوه فرماندهان، مسئولان و مدیران نظام اسلامی تن داد چراکه این رهنمود صریح امام رحمت الله علیه است.
وی در پایان گفت: با برخورد با متخلفین حقوق های نجومی، مردمی که تاکنون امیدوارانه در صحنه بوده اند متوجه خواهند شد که نظام اسلامی ایران، نظام حقیقت و عدالت است.


ارسال نظرات
آخرین اخبار