برگزاری دوره آموزش مقدماتی روزنامه‎نگاری در همدان

رئیس مجمع فعالان رسانه‌های انقلاب اسلامی همدان از برگزاری دوره آموزش مقدماتی روزنامه‎نگاری در همدان همزمان با هفته خبرنگار خبر داد.
کد خبر: ۸۷۱۶۴۵۴
|
۰۳ مرداد ۱۳۹۵ - ۱۱:۴۳

به گزارش بسیج رسانه همدان، غلامرضا فریدونی از برگزاری دوره آموزش مقدماتی روزنامه‌نگاری در همدان خبر داد و اظهار داشت: این دوره آموزشی به همت مجمع فعالان رسانه‌های انقلاب اسلامی و با مشارکت انجمن قلم برگزار می‎شود.

وی زمان برگزاری این دوره آموزشی را در هفته خبرنگار دانست و ادامه داد: زمان ثبت‌نام برای شرکت در این دوره آموزشی از 29 تیرماه بوده و تا پایان روز هفتم مردادماه ادامه دارد.

رئیس مجمع فعالان رسانه‎های انقلاب اسلامی استان همدان گفت: متقاضیان می‌توانند به مراجعه به سایت www.farahamedan.ir برای شرکت در این دوره ثبت‌نام کنند.

وی با بیان اینکه شماره تماس 09184103975 نیز از ساعت 16 تا 20 پاسخگوی سؤالات افراد خواهد بود، گفت: مرحله اولیه ثبت‌نام این دوره آموزشی رایگان است

*«آموزش» رکن اصلی پیشبرد امور

فریدونی مرحله گزینش افراد مستعد را پس از انجام استعدادیابی دانست و با بیان اینکه در این دوره آموزشی از اساتید مجرب برای تدریس استفاده می‌شود، خواستار توجه به این مهم شد.

وی با بیان اینکه آموزش رکن اصلی پیشبرد بهتر امور است، گفت: از آن جا که جامعه رسانه‎ای برای انجام بهتر فعالیت‎های خود نیاز به نیروهای متخصص و متعهد دارد، نسبت به برگزاری این دوره آموزشی برای عملیاتی کردن این مهم اقدام شده است.

رئیس مجمع فعالان رسانه‎های انقلاب اسلامی استان همدان در ادامه برخورداری از کادر توانمند و انقلابی را نیاز امروز جامعه به ویژه در عرصه خبررسانی و آگاه‌سازی اقشار مختلف جامعه دانست.

وی ادامه داد: دشمن به انحای مختلف در پی تهی کردن ذهن جامعه از مفاهیم اصیل انقلابی و وارونه جلوه دادن حقایق است که باید در راستای مقابله با این ترفندها، مجموعه‌های انقلابی را بیش از پیش تجهیز کنیم.

فریدونی تحقق منویات امام خامنه‌ای (مدظله‎العالی) را یکی از مطالبات اصلی رسانه‎های انقلابی دانست و گفت: به طور حتم عملیاتی شدن این مهم در گرو داشتن نیروهای انقلابی و بصیر است.

پایان پیام/م

ارسال نظرات
آخرین اخبار