خبرهای داغ:
فرمانده سپاه ناحیه همدان عنوان کرد

دامنه نفوذ انقلاب اسلامی دلیل اصلی عصبانیت دشمنان انقلاب

فرمانده سپاه ناحیه همدان جهانی شدن دامنه نفوذ انقلاب اسلامی را دلیل اصلی ناراحتی و عصبانیت رئیس جمهور آمریکا و دشمنان انقلاب برشمرد و گفت: انقلاب ما روز به روز به برکت خون شهدا و امام خامنه‌ای(مد ظله العالی) پیش می‌رود.
کد خبر: ۸۸۲۲۹۷۲
|
۲۲ بهمن ۱۳۹۵ - ۲۳:۰۲
سرهنگ حسن برزگر در گفتگو با خبرنگار خبرگزاری بسیج در همدان با بیان اینکه 22 بهمن ماه سالروز انقلابی بی نظیر است، اظهار داشت: این یک انقلاب ویژه بود چراکه ارزش‌های اسلامی و انسانی در آن موج می‌زد.

وی با بیان اینکه در این انقلاب امام خمینی (ره) به عنوان یک رهبر با شخصیت کاریزماتیک خاص دست به قیام زد، افزود: امام(ره) دست خالی در مقابل یک رژیم سفاک و تجهیز شده از سوی استکبار زمان و ایادیش که در اوج قدرت بود، با توکل به خداوند متعال به معنی واقعی قیام کرد و با نهایت آرامش که در صورت این رهبر بزرگ مشهود بود و همه غربی‌ها به آن اذعان دارند این انقلاب به پیروزی رسید.

فرمانده سپاه ناحیه همدان با اشاره به اینکه دشمنان انقلاب در طول 38 سال بدترین توطئه‌ها و برنامه‌ریزی‌ها برای سرنگونی انقلاب داشتند، عنوان کرد: به لطف خدا این انقلاب روز به روز محکم‌تر و قوی‌تر راهش را ادامه داده است.

وی با بیان اینکه در دنیا انقلاب‌هایی که سیر صعودی داشتند به فواره‌ای تشبیه می‌شوند که بعد از به اوج رسیدن دوباره به حالت قبلی خود برمی‌گردند، ابراز داشت: این در حالی است که انقلاب ما این چنین نبود، چراکه این انقلاب، یک انقلاب اسلامی و مردمی است ولی دیگر انقلاب‌های دنیا از این ویژگی‌های خاص برخوردار نیستند.

برزگر با تاکید بر اینکه ریزش در هر انقلابی طبیعی است، ابراز داشت: ما در انقلاب با وجود ریزش‌های ناچیز، رویش های بزرگ و قابل توجه‌ای داشتیم که مایه امید و دلگرمی مظلومین و مستضعفان شده است.

وی در همین خصوص اضافه کرد: هر جا که مقابل زورگویان و مستکبرین جهان ایستادگی هست، جبهه مقاومت تشکیل شده که این جبهه هم الهام گرفته از انقلاب اسلامی و 22 بهمن است.

فرمانده سپاه ناحیه همدان هدف اصلی امام(ره) از ایجاد انقلاب را فراهم آوردن زمینه و مقدمات ظهور امام زمان(عج) دانست و عنوان کرد: امام راحل با آن دید الهی از همان روز اول با هدف‌گذاری و ریل‌گذاریشان نه تنها برای ایران بلکه برای جامعه اسلامی و تمدن اسلامی برنامه داشتند و ما امروز ثمرات آن را در منطقه و دنیا شاهد هستیم.

وی در ادامه با اشاره به تهدیدهای جدید ترامپ اظهار داشت: عصبانیت و ناراحتی دشمنان که صدور انقلاب اسلامی است که باعث شده امروز رئیس جمهور آمریکاو تازه از راه رسیده که بسیاری از امورات را در صحنه عمل تجربه نکرده شروع به تهدید می کند.

برزگر جهانی شدن دامنه نفوذ انقلاب اسلامی را دلیل اصلی ناراحتی و عصبانیت رئیس جمهور امریکا و دشمنان انقلاب برشمرد و ابراز داشت: انقلاب ما روز به روز به برکت خون شهدا و امام خامنه‌ای(مد ظله العالی) پیش می‌رود و با وجود تمام تبلیغات مسموم دشمنان اسلام و انقلاب، می بینیم که برای همه نقطه امید است.

وی یادآور شد: انقلاب ما روز به روز با امیدآفرینی‌هایی که در سنگرهای مختلف در باب علمی، مسائل فرهنگی، اجتماعی و اقتصادی می کند مستضعفین جهان را هدایت می کند.

انتهای پیام/

ارسال نظرات
پر بیننده ها
آخرین اخبار