خبرهای داغ:
مسئول دفتر نمایندگی ولی فقیه در سپاه انصار الحسین(ع) همدان مطرح کرد

ولایت فقیه حلقه وصل جمهوریت و اسلامیت/ انتخابات خود پاسخ کوبنده‌ای به یاوه‌گویان است

مسئول دفتر نمایندگی ولی فقیه در سپاه انصار الحسین(ع) همدان گفت: حلقه وصل جمهوریت و اسلامیت، ولایت فقیه است که جزء ذات لاینفک مکتب ما است و بدون این مولفه حکومت اسلامی معنا ندارد.
کد خبر: ۸۸۵۵۴۹۵
|
۱۴ ارديبهشت ۱۳۹۶ - ۱۸:۲۶
به گزارش خبرگزاری بسیج از فامنین، حجت‌الاسلام ابراهیم گنجعلی در نشست حکمت مطهر سپاه ناحیه فامنین بیان داشت: حلقه وصل جمهوریت و اسلامیت، ولایت فقیه است که جز ذات لاینفک مکتب ما است و بدون این مولفه حکومت اسلامی معنا ندارد.

وی در خصوص جمهوریت گفت: جمهوریت یعنی اینکه مردم در سرنوشت خود و تعیین قدرت دخیل باشند و این جمهوریت و شرکت مردم برای اسلام، منبع قدرت برای امام امت است.

مسئول دفتر نمایندگی در سپاه انصار الحسین(ع) همدان افزود: به طور میانگین در هر سال در ایران اسلامی یک انتخابات برگزار می‌شود که خود پاسخ کوبنده ای برای یاوه‌گویانی است که مدعی عدم شرکت مردم و عدم دموکراسی در ایران هستند.

وی با اشاره به اهمیت انتخابات پیش‌رو عنوان کرد: در این انتخابات نیز باید خدا را بر خودمان حاضر و ناظر بدانیم و فرد اصلح و انقلابی را انتخاب کنیم.

گنجعلی عنوان کرد: با حضور با بصیرت مردم و انتخاب فرد اصلح و انقلابی است که روند تکمیل و تشکیل دولت اسلامی و بعد از آن جامعه و تمدن اسلامی ادامه پیدا خواهد کرد.

وی در ادامه افزود: برخی بر این عقیده هستند که دوران انقلاب و انقلابی‌گری تمام شده و مختص دهه 50 بوده و دیگر از انقلاب اسلامی گذشته ایم والان در دوران جمهوریت هستیم و برای جمهور کار کنیم در حالی که روحیه انقلابی از زمان انقلاب حفظ شده و نیروهای انقلابی همچنان در داخل کشور و آن سوی مرزها به دفاع و خدمت مشغول هستند.

انتهای پیام/

ارسال نظرات
پر بیننده ها
آخرین اخبار