در جلسه شوراء قشر بسیج دانش آموزی بافق مطرح شد:

حضور در انتخابات، هم یک فریضه سیاسی است، هم یک فریضه دینی است

جلسه شوراء قشر بسیج دانش آموزی حوزه قاسم ابن الحسن (ع) شهرستان بافق با موضوع انتخابات در امامزاده عبدالله(ع) این شهرستان برگزار گردید.
کد خبر: ۸۸۶۱۲۸۵
|
۲۷ ارديبهشت ۱۳۹۶ - ۱۶:۵۰

به گزارش خبرنگار خبرگزاری بسیج از بافق، جلسه شوراء قشر بسیج دانش آموزی حوزه قاسم ابن الحسن (ع) شهرستان بافق با موضوع انتخابات در امامزاده عبدالله(ع) این شهرستان برگزار گردید.


"دهقان" مسئول بسیج دانش آموزی شهرستان در مورد انتخابات گفت: انتخابات مال ملت ایران است، مال جمهوری اسلامی است، مال اسلام است.

وی در ادامه افزود: ملت ایران وقت انتخابات که می رسد، احتیاج به بصیرت دارد؛ نگاه کند ببیند دشمن چه موضعی گرفته است در قبال این حرکت عظیم مردمی؛ حواس خود را جمع کند، تصمیم درست بگیرد.

دهقان درادامه افزود به چه کسی رای بدهیم؟ شاخص این است که شعارهای انقلاب بایستی به وسیله مسئولین و منتخبین ما روزبه روز زنده تر شود. ... علاج دردهای این ملت و وسیله رسیدن به آرمان های این ملت، شعارهای انقلاب است؛ اینها باید حفظ شود. آن کسانی که با این شعارها به معنای حقیقی کلمه مخالفند، دشمن این شعارهایند؛ اینها نباید درمراکز تصمیم گیری واقع بشوند.

وی افزود: بایدکسی... را {انتخاب کنیم که}، معتقد به توانایی های ملی باشد، معتقد به اسلام,معتقد به انقلاب باشد و شاخص ها را قبول داشته باشد. این آن نقطه ی حساس است.

دهقان خاطر نشان کرد: شرکت و حضور در انتخابات برای مردم، هم یک فریضه سیاسی است، هم یک فریضه دینی است. این مثل این است که یک انسانی بدن خودش را با ویتامین و با غذاهای مقوی تقویت کند؛وقتی بدن تقویت شد، میکروب ها دیگر نمی توانند در او نفوذ کنند؛ دشمنی هم اگر حمله کرد، می تواند از خودش دفاع کند. این،مهمترین مسئله در باب انتخابات است؛ یعنی حضور مردم.

وی در پاین گفت: ضمن اطلاع رسانی به کلیه دانش آموزان واجد شرایط در مدارس و خانواده خود جهت شرکت در انتخابات با توجه به فرمایشات رهبر فرد اصلح را برای پست ریاست جمهوری انتخاب نمایند.


ارسال نظرات
آخرین اخبار