خبرهای داغ:
یکی از فرماندهان دفاع مقدس:

امروز بسیج در عرصه‌های مختلف نقش آفرینی می‌کند

یکی از فرماندهان دفاع مقدس گفت: امروز بسیج در عرصه‌های مختلف نقش آفرینی می‌کند و در خدمات‌رسانی، مقابله با جنگ نرم، عرصه سازندگی و دیگر کارها می‌درخشد.
کد خبر: ۹۰۸۳۳۸۳
|
۰۵ آذر ۱۳۹۷ - ۲۱:۴۳

امروز بسیج در عرصه‌های مختلف نقش آفرینی می‌کندبه گزارش خبرگزاری بسیج از بهار، مراسم گرامیداشت پنجم آذر با حضور حماسی بسیجیان و گردان‌های عاشورا و بیت المقدس و حضور مسئولین شهرستان در مصلای شهر بهار برگزار شد.

امیر غلامحسین دربندی از فرماندهان دفاع مقدس در این همایش ضمن گرامیداشت هفته بسیج اظهار داشت: مقام بسیجیان نه تنها در کشور ما بلکه در دنیا جایگاه ویژه‌ای دارد.

وی با بیان اینکه بسیجیان با خدا بودند و به خاطر این ویژگی خدایی هم شدند، افزود: بسیج عشق است و این درس بزرگ را بسیجیان از مکتب عاشورا فرا گرفتند.

این فرمانده دفاع مقدس با بیان اینکه بسیجی بودن یعنی پیرو ولی فقیه بودن در ادامه شجاعت بسیجیان گفت: در طول هشت سال دفاع مقدس بسیجیان عزیز جانانه در مقابل دشمنان تا به دندان مسلح شجاعانه ایستادگی و ثابت کردند که با عشق و با اخلاص و با عقیده بالا می‌‌توان دشمن را شکست داد.

امیر دربندی در ادامه خاطره ای از شهدای دفاع مقدس اشاره کرد و گفت: یکی از شهدا قبل از شهادتشان گفته بود که جنازه من را روی مین ها بیندازید تا بچه ها از روی من عبور کنند و عملیات انجام بگیرد

وی در ادامه به اخلاص بسیج اشاره کرد و گفت: امروز اخلاص بسیجیان زبانزد است و این روحیه در زمان جنگ نیز بود.

این رزمنده دفاع مقدس افزود: اگر شهید حججی به این مقام رسید به خاطر اخلاص بود چراکه پرورش یافته مکتب عاشورا بود و امروز بسیجیان ما از مکتب عاشورا درس یاد گرفتند و همین روحیه و اعتقاد باعث شده که تمام توطئه‌های دشمنان خنثی شود.

وی بیان کرد: امروز بسیج در عرصه‌های مختلف نقش آفرینی می‌کند و در خدمات‌رسانی، مقابله با جنگ نرم، عرصه سازندگی و دیگر کارها می‌درخشد.

امیر دربندی به رشادت‌های سرلشکر شهید «صیادی» اشاره کرد و گفت: ایشان تمام وقت خود را صرف انقلاب و ولایت کرد و همواره خود را یک سرباز ولایت و انقلاب می‌داند.

وی خاطرنشان کرد: امروز همه ما سرباز کوچک انقلاب هستیم و باید تلاش کنیم تا مشکلات حل شوند.

انتهای پیام/

ارسال نظرات
پر بیننده ها
آخرین اخبار