خبرهای داغ:
مسئول نمایندگی ولی فقیه سپاه میانه:

مساجد بهترین محل برای پایه گذاری محله مهربانی است

مسئول نمایندگی ولی فقیه سپاه میانه مساجد را بهترین محل برای پایه گذاری محله مهربانی عنوان کرد و گفت: مساجد بزرگترین پایگاه برای اجرای برنامه های اجتماعی در جامعه اسلامی است.
کد خبر: ۹۱۵۸۹۹۷
|
۰۲ مرداد ۱۳۹۸ - ۱۰:۵۷

به گزارش خبرنگار خبرگزاری بسیج از آذربایجان شرقی، حجت الاسلام حسن امیرنژاد در آیین افتتاح دومین محله مهربانی در میانه، با اشاره به اینکه جمهوری اسلامی در مساجد شکل گرفته و فعالیت اصلیش را از مساجد آغاز کرده است اظهار کرد: باید کلیه برنامه های اقتصادی، سیاسی، فرهنگی، اجتماعی و حتی نظامی جامعه اسلامی از مساجد شروع شوند چرا که مساجد موجب رونق بخشی و پیشرفت برنامه ها خواهد شد.

وی با تاکید بر اینکه امروزه علت بسیاری از مشکلات عدیده کشور به دلیل فاصله گیری از مساجد می باشد، ابراز داشت: مساجد مراکز تقوا و معنویت و پایگاهی امن و آرام برای حکومت، قضاوت، و حل و فصل مسائل و مشکلات مردم است و نباید از پتانسیل های عظیم این مراکز اعتقادی، غفلت شود.

    حجت الاسلام امیرنژاد پرداختن به ظاهر و زیباسازی مساجد و غفلت از نقش و علت اصلی ساخت مساجد در جامعه اسلامی را آسیبی جدی تلقی کرد و اظهار کرد: دشمن هرگز از ظاهر زیبای مساجد ما نگران نیست بلکه نگرانی او از شکلگیری و رونق برنامه های اثربخش و فعالیت های گروهی مسجد محور است.

   وی هدف اصلی از راه اندازی محله های مهربانی را حل تمامی مشکلات علمی، اخلاقی، سیاسی، فرهنگی، مادی، اعتقادی، اجتماعی و ... جامعه با محوریت مساجد عنوان کرد و افزود: با بهره گیری از افراد شاخص محل از جمله مسئولین، پزشکان، خیرین، اساتید و دیگر افراد تاثیرگذار، می توانیم بسیاری از مشکلات افراد محله را به راحتی حل کنیم.

     مسئول نمایندگی ولی فقیه سپاه میانه اذعان کرد: سپاه و بسیج نهادهایی در خدمت مردمند و به رونق نشاط، حرکت و امید به آینده در جامعه می اندیشند و امید آن است که با همکاری مشترک ائمه جماعات، هیئت امنای مساجد و پایگاه های مقاومت، بستر اصلاح جامعه، جذب جوانان به مساجد و حل مشکلات مردم فراهم شود.

مساجد بهترین محل برای پایه گذاری محله مهربانی است

   دومین محله مهربانی به همت معاونت اجتماعی سپاه میانه با حضور بیش از 200 نفر از مردم و مسئولین در مسجد جامع این شهر افتتاح شد.

  چندی پیش، نخستین محله مهربانی در مسجد امیرالمومنین شهر ترکمانچای میانه افتتاح گردیده بود و قرار است سومین محله مهربانی نیز در محله مسجد موسی بن جعفر میانه دایر شود.

ارسال نظرات
پر بیننده ها
آخرین اخبار