سردار یزدی در مسجد اباذر محله طیب تهران:

حضور باصلابت ملت ایران در همه عرصه های پیروزی انقلاب اسلامی کارساز بوده است.

سردار محمد رضا یزدی با حضور در گردهمایی بصیرتی بسیجیان به مناسبت نهم دی ماه، حضور باصلابت ملت بابصیرت ایران را در همه عرصه های پیروزی انقلاب اسلامی کارساز دانست.
کد خبر: ۹۲۰۳۰۸۲
|
۰۹ دی ۱۳۹۸ - ۱۰:۱۵

به گزارش خبرگزاری بسیج از سپاه تهران بزرگ، گردهمایی بصیرتی بسیجیان به مناسبت نهم دی ماه روز بصیرت، با حضور سردار محمد رضا یزدی فرمانده سپاه حضرت محمد رسول الله (ص) تهران بزرگ در سالن اجتماعات مسجد اباذر پایگاه 17 ثار الله محله طیب تهران برگزار شد.

در ابتدای مراسم نمایش رادیویی «تانک هشت متری» توسط  گروه هنری ویدار اجرا شد سپس سردار یزدی  به ایراد سخنرانی پرداخت و گفت: مراسم بزرگداشت یوم الله 9 دی ماه سال 88 ما را به یاد دورانی می‌اندازد که مردم ایران همه با هم برای رسیدن به یک هدف حرکت کردند و یکپارچه و متحد در انتخابات شرکت کردند. این در حالی بود که دشمن تمام توان خود را برای مقابله با ما به کار می‌بست.

وی در ادامه افزود: بر خلاف تبلیغات منفی که توسط دشمنان انجام شد حضور مقتدرانه مردم در انتخابات آن سال نشان داد که مردم ایران برای عزت کشور، استقلال، آزادی، راه شهدا و اسلام ارزش بسیاری قائل‌اند.

فرمانده سپاه تهران بزرگ اظهار کرد: در حقیقت حضور مردم مملو از آموزه‌های دینی و انقلابی، ولایت مداری و آینده ای امید بخش بود اما حضور باصلابت ملت ایران در انتخابات برای دشمنان سخت آمد لذا سعی کردند شیرینی عزت مندانه حضور مردم در انتخابات را در کام شان تلخ کنند.

سردار یزدی با اشاره به عوامل ایجاد فتنه افزود: در این برهه از زمان امریکا و ایادی آن با  پول‌های کثیف عربی و خیانت گروهک‌ها با طرح و نقشه‌های شوم وارد میدان شدند. البته در این میان بودند افرادی که رفتارشان آمیخته با حسد، غرور و خودخواهی بود و باعث شدند 8 ماه کشور اسلامی در آتش غرورشان بسوزد و در کنار دشمنان کام شیرین مردم را تلخ کردند.

وی در ادامه خاطر نشان کرد: فضای جامعه غبار آلود شده بود،  فتنه پا گرفته بود و دشمنان دندان تیز کرده بودند. در واقع آنانی که جرات نداشتند در سازمان ملل برای ایران خط و نشان بکشند، با یکدیگر متحد شدند و با اتفاقی که داخل کشور شعله ور شد علیه مردم یکی پس از دیگری بیانیه‌ها و تحریم‌های جدیدی را رقم زدند. از طرفی  در داخل کشور عده‌ای حرف رهبر جامعه را گوش ندادند و در نتیجه کشور را با مشکل مواجه کردند. هر زمان ما موفق بودیم، دشمنان سعی به مقابله با مردم داشتند و عده‌ای بی بصیرت و بی توجه به آرمان‌ها، دشمنان را با طرح و نقشه‌هایشان برای تسلط آماده کردند.

فرمانده سپاه تهران بزرگ در ادامه به بیان نقش مردم در خاموش کردن آتش فتنه پرداخت و تصریح کرد: زمانی که مردم فضای کشور را غبار آلود دیدند در راستای روحیه ولایت مداری خود، توجه به بیانات امام راحل(ره) و حفظ انقلاب اسلامی، در صحنه حاضر شدند، (فارغ از اینکه چه کسی رئیس جمهور می‌شود، فارغ از اینکه عده‌ای بی بصیرت بودند) تا بار دیگر به دشمن بگویند که ما در کنار آرمان‌های امام راحل (ره)، مسیر شهدا و آموزه‌های دینی‌مان می‌مانیم لذا وقتی مراکز مطالعات  استراتژیک دشمنان متوجه شدند که مردم ایران با بصیرت و بیداری وارد میدان شده، عقب نشینی کردند.

سردار یزدی عنوان کرد: در ادامه امریکایی‌ها وارد منطقه و خلیج فارس شدند و از عرب‌ها پول گرفتند و ادعا کردند ما آمده‌ایم امنیت خلیج فارس را برقرار کنیم و تا آنجا پیش رفتند که زمانی هواپیمای شان را نیز وارد فضای کشورمان کردند اما بار دیگر جوانان این مرز و بوم، بسیجیان و پاسداران، پرنده آنان را ساقط کردند به گونه‌ای  که دشمن مورد تمسخر واقع شد. دگر بار زمانی که نفتکش ایران در آب‌های بین المللی توقیف شد، جوانان بسیجی ما آن نفتکش انگلیسی را توقیف کردند و زمانی آن را در قبال عذرخواهی دشمن آزاد کردند که 40 روز از آزادی نفتکش ایرانی گذشته بود و این جزوی از  اقدامات افتخارآمیز و مایه اقتدار مردم و نظام اسلامی بود. 

وی در ادامه به بیان شرایط حاضر پرداخت و افزود: هر چند امروزه ما از بی تدبیری و کوتاهی عده ای از مدیران و وضعیت سخت معیشت مردم گلایه داریم اما بدانید که به یقین اندکی صبر و مقاومت باعث می شود تا از این مرحله نیز پیروز بیرون بیاییم. خداوند متعال، انسان را در فتنه می‌آزماید، این امتحان برای مردم یک پیروزی دیگری را رقم خواهد زد. 

فرمانده سپاه حضرت محمد رسول الله (ص) تهران بزرگ با اشاره به اغتشاشات اخیر آبان ماه اظهار کرد: با توجه به شرایطی که در آبان ماه امسال به ما تحمیل شد، عده‌ای از اراذل و اوباش که توسط امریکا، انگلیس و سلطنت طلب‌ها حمایت می‌شدند، درگیری‌هایی را ایجاد کردند و البته بی تدبیری برخی، شعله این غائله بیشتر کرد.

در ادامه سردار یزدی به بیداری مردم ایران در اغتشاشات اخیر اشاره کرد و افزود: مردم با حضور مقتدرانه‌ و سرنوشت سازشان نشان دادند که پای انقلاب، اسلام، استقلال و آزادی شان ایستاده‌اند تا روزی که دشمن دندان طمع خود را از این مملکت بیرون بکشد و آن روز است که کشور توسعه و رشد در عرصه‌های مختلف  را خواهد دید و به آرمان های بزرگ خود خواهد رسید. 

سردار یزدی ادامه داد: امروز حضور مردم در صحنه موجب ناامیدی دشمن می شود لذا بصیرت ما و حضور موثر ما در میدان با استعانت از کلام امام راحل(ره)، بیانات رهبر معظم انقلاب و مسیر شهدا، چه در دوران دفاع مقدس و چه بعد از آن در عرصه سازندگی، باعث رسیدن به موفقیت و پیشرفت و نیل به اهداف والای انقلاب اسلامی خواهد بود.

فرمانده سپاه تهران بزرگ خطاب به مسئولان کشور نیز گفت: مسئولان کشور باید بدانند مردم همیشه در صحنه ما همواره در مقابل تهاجمات ایستادگی کرده اند حال اگر پای مسئولان سست شده و به خارج از کشور امید دارند قدری تامل کنند زیرا هر زمان که نگاه و امیدمان به بیرون از کشور بود ناامیدی به سرعت دامن گیرمان شد و هرگاه گفته شد نمی‌توانیم، مردم نشان دادند با توکل بر خدا و حضور در عرصه‌های مختلف، پیروزی برای کشور رقم خواهد خورد.  

وی همچنین پیرامون حضور جوانان در عرصه های مختلف افزود: امروز باید با توکل به وعده‌های الهی، ایستادگی در مقابل دشمنان، عمل به فرامین رهبری و اعتماد به جوانان، کشور را ساخت. ما شاهد هستیم که امام راحل(ره) و امام خامنه‌ای عزیز بارها فرمودند که جوانان امروز ما اگر از جوانان صدر اسلام و انقلاب بالاتر نباشند، کمتر نیستند. لذا بر مبنای همین فرمایشات ما می بینیم که جوانان ما در عرصه‌های مختلف برای کشور عزت آفرینی می کند و همین امر سبب ناراحتی دشمنان است.

وی در پایان به بیان تصمیمات حکیمانه رهبر معظم انقلاب اسلامی پرداخت و تصریح کرد: در زمان حرکت امام حسین(ع) از مکه به کوفه، حضرت عباس(ع) بدون کوچکترین تردیدی، فرمان امام خویش را اطاعت کرد. امروزه امام خامنه‌ای سکان دار اصلی کشتی انقلاب است و راهبری حکیمانه ایشان در تلاطم ها و فراز و نشیب های این چهل ساله انقلاب نشان داد که بیانات و تصمیمات رهبری چطور کشور را از نابودی نجات داده است و این مطلبی است که دشمنان نیز بدان اذعان دارند در جریان شلوغی های اخیر نیز رهبر انقلاب از آبروی خود مایه گذاشتند تا آبروی عده ای به خاطر سوء تدبیرها، ریخته نشود تا کشور مسیر صحیح را طی کند. البته در این میان برخی بی انصافی کردند ولی مردم نجیب و منصف ما همچنان کنار امام خامنه‌ای و نظام ایستاده اند.

در خاتمه ی این مراسم، از خانواده شهدا از جمله شهید لاجوردی و شهید دادو  تقدیر و تجلیل به عمل آمد.

 

ارسال نظرات
آخرین اخبار