فرمانده سپاه تنکابن:

۳۶۰۰ خانواده نیازمند در تنکابن شناسایی شدند / کمک‌های مومنانه همچنان ادامه دارد

فرمانده سپاه تنکابن از شناسایی ۳۶۰۰ خانواده نیازمند در سطح شهرستان خبر داد و افزود: در مرحله اول رزمایش ۲۰۸۸ بسته معیشتی بین نیازمندان توزیع شد.
کد خبر: ۹۲۳۸۶۶۰
|
۱۷ ارديبهشت ۱۳۹۹ - ۱۰:۳۲
۳۶۰۰ خانواده نیازمند در تنکابن شناسایی شدند / کمک‌های مومنانه همچنان ادامه دارد
 
به گزارش خبرگزاری بسیج از مازندران، به نقل از روابط عمومی سپاه تنکابن، سرهنگ سید ابراهیم شریفی فرمانده سپاه این تنکابن، صبح امروز در جمع مسئولین اجرایی شهرستان و گروه‌های جهادی حاضر در مصلی نماز جمعه شهرتنکابن ضمن تشکر از همه مسئولین وعوامل اجرایی در تهیه سبد کالای معیشتی در اجرای رزمایش کمک مؤمنانه گفت:خدا را شاکرم که روزی رزمایش به اجرا درآمد که به نام حضرت صاحب الزمان (اروحناه له فداه) است و از خداوند متعال درخواست کمک داریم.

شریفی با اشاره به فرمان رهبرمعظم انقلاب مبنی بر رزمایش مواسات و کمک مؤمنانه، از شناسایی ۳۶۰۰ خانواده نیازمند در سطح شهرستان  خبر داد و افزود: در مرحله اول رزمایش  با توجه به هماهنگی مسئولین و مردم بیش از سقف پیش بینی شده بسته معیشتی آماده و ۲۰۸۸ بسته معیشتی بین نیازمندان توزیع شد که هر بسته به ارزش ۳۰۰ هزار تومان بوده است.

به گفته فرمانده سپاه تنکابن در مرحله اول رزمایش کمک مومنانه ۶۲۶ میلیون و ۴۰۰ هزارتومان مردم کمک کردند.

۳۶۰۰ خانواده نیازمند در تنکابن شناسایی شدند / کمک‌های مومنانه همچنان ادامه دارد
شریفی در ادامه با اعلام اینکه رمحله دوم رزمایش در نیمه ماه مبارک رمضان شب ولادت کریم اهل بیت امام حسن مجتبی علیه السلام و مرحله آخر شب عید سعید فطر به اجرا در خواهد آمد، اضافه کرد:این کمک‌ها و این راه ادامه دارد و پیرو پیشنهاد امام جمعه شهر تنکابن این کار می‌تواند در طول سال‌ها ادامه داشته باشد.

فرمانده سپاه تنکابن با تصریح بر اینکه هیچ وقت در کار خیر و رسیدگی به امور نیازمندان احساس خستگی نمی‌کنیم، گفت: در شهرستان ظرفیت‌های فراوانی وجود دارد و باید از حالت پراکندگی به جمع واحد تبدیل شود  و این کار با همکاری تمامی ادارات ونهاد‌ها در شهرستان با قدرت و قوت ادامه داردتا براساس آمار جامعی که تهیه شده به افراد نیازمندکمک شود.

شریفی در پایان با اشاره به تبلیغات مسمومی که در فضای مجازی توسط افراد نااهل و ناآگاه منتشر می‌شود، تاکید کرد:‌این فضاسازی ها، ما را از ادامه راه خسته نمی‌کند و باز نمی‌دارد و با صلابت واعتماد به وعده‌های الهی و نظر حضرت، ولی عصر (عج) ادامه دارد.


انتهای پیام/
ارسال نظرات
پر بیننده ها
آخرین اخبار