خبرهای داغ:
فرماندار اسدآباد در گفت‌وگو با «بسیج» خبر داد

30 روستای اسدآباد پایلوت طرح اشتغالزایی بنیاد برکت

فرماندار اسدآباد گفت: 30 روستای شهرستان اسدآباد پایلوت اجرای طرح اشتغالزایی بنیاد برکت قرار دارد.
کد خبر: ۹۲۴۷۴۳۲
|
۱۹ خرداد ۱۳۹۹ - ۱۸:۳۰

30 روستای اسدآباد پایلوت طرح اشتغالزایی بنیاد برکتمجید درویشی در گفت وگو با خبرنگار خبرگزاری بسیج در اسدآباد اظهار داشت: 30 روستای شهرستان اسدآباد پایلوت اجرای طرح اشتغالزایی بنیاد برکت قرار دارد که در این راستا در حال حاضر در 20 روستای اسدآباد طرح اشتغالزایی بنیاد برکت ستاد اجرایی فرمان امام (ره) در دست اجرا است.

وی تصریح کرد: با توجه به پایلوت شدن 30 روستای اسدآباد از سال گذشته در راستای اجرای طرح اشتغالزایی بنیاد برکت، این بنیاد به مدت پنج سال در این شهرستان نسبت به اجرای طرح در روستاهای هدف اقدام خواهد کرد که از نقش مؤثری در اشتغال پایدار برای روستائیان کم درآمد برخوردار خواهد بود.

فرماندار اسدآباد ادامه داد: در صورت تأیید پرونده تشکیل شده متقاضیان، این افراد در مشاغل مختلفی چون پرورش دام سبک و سنگین، پرورش طیور، گلخانه، قالی‌بافی، آرایشگری، پرورش زنبورعسل، موبایل و سوپرمارکتی از تسهیلات بنیاد برکت استفاده خواهند کرد.

وی خاطرنشان کرد: بنیاد برکت در این راستا افراد واجد شرایط استفاده از این تسهیلات را شناسایی و افراد نیازمند متقاضی برای اشتغال و رسیدن به درآمد پایدار را کمک کرده و تا رسیدن به حصول نتیجه در کنار آنان خواهد بود.

انتهای پیام/

 

ارسال نظرات
پر بیننده ها
آخرین اخبار