خبرهای داغ:
مسوول سیاسی سپاه امام حسن مجتبی(ع) قزوین

ظرفیت رسانه ای، مهمترین سلاح جریان تحریف

شریفی گفت: جریان تحریف امروز با سلاح رسانه به میدان آمده و ما اگر بتوانیم در مقابل این جریان از ابزار رسانه استفاده کنیم قطعاً یک گام عملی موفق را پیش روی خود خواهیم داشت.
کد خبر: ۹۲۷۴۸۴۸
|
۲۳ شهريور ۱۳۹۹ - ۱۳:۱۹

سروان افتخار شریفی مسوول سیاسی سپاه ناحیه امام حسن(ع) در گفتگو با خبرگزاری بسیج اظهار کرد: هدف جریان تحریف با ارسال پیام ها و سیگنال‌های منفی به رسانه های خارجی نمایش تاثیر عدم پذیرش مذاکره با طرف غربی در وضعیت فعلی کشور و به مراتب بحرانی‌تر شدن آن در آینده است و ارسال این پیام‌ها به دشمن میدان عمل را برای محاسبات و تصمیم ‌گیری های مداخله جویانه‌ی آنها باز می گذارد.

معاون سیاسی سپاه ناحیه امام حسن(ع) بیان کرد: جریان تحریف امروز با سلاح رسانه به میدان آمده و ما اگر بتوانیم در مقابل این جریان از ابزار رسانه استفاده کنیم قطعاً یک گام عملی موفق را پیش روی خود خواهیم داشت.

وی گفت: در نقطه مقابل، جریان انقلابی با تبیین صحیح، منطقی و به هنگام در زمینه دغدغه رفع مشکلات معیشت مردم و دیگر معضلات موجود در جامعه با محروم کردن دشمن از ابزار رسانه و منحصر کردن آن به دست جوانان انقلابی ایران در جهت پیشرفت جامعه در بعد مجازی عملاً دست دشمن را از دخالت در امور داخلی کشور و ایجاد فضای رعب و وحشت افزایش تحریم کوتاه می کند.

این مسوول با اشاره به بیانات اخیر مقام معظم رهبری در زمینه تاثیر دوگانه تحریف و تحریم در جامعه به عنوان موانع اصلی رشد و کارآمدی درخت پر بار و کهنسال نظام جمهوری اسلامی ایران؛ تحریف را وارونه جلوه داده و تفسیر واقعیت‌های امروز جامعه به نفع قشری خاص است. آنها در تلاش هستند با تصویرسازی غلط، مشوش کردن ذهن مردم و دگرگون کردن اصل واقعیت، افکار جامعه را به سمت تحریم سوق دهند.

شریفی در پایان خاطرنشان کرد: قطعا با توجهات الهی، اتحاد و همبستگی دولت، ملت، نهادها و جریانات انقلابی، ایران را با صلابت تر از گذشته و به مراتب شکوهمند تر از امروز خواهیم ساخت.

 

1010/پ30/ب

ارسال نظرات
پر بیننده ها
آخرین اخبار