خبرهای داغ:
مسوول بسیج فرهنگیان استان قزوین:

فرهنگیان افسران سپاه پیشرفت کشور در همه زمینه ها هستند

بغدادی گفت: رهبر معظم انقلاب در بیانات خود فرهنگیان را افسران سپاه پیشرفت در همه زمینه ها دانستند که هر یک از این سه واژه معنی مستقل و کاملی دارد که به نوعی بالاترین تعابیر است.
کد خبر: ۹۲۷۷۴۶۵
|
۳۱ شهريور ۱۳۹۹ - ۱۶:۰۱

به گزارش خبرگزاری بسیج در قزوین، بغدادی مسوول بسیج فرهنگیان استان قزوین در نشست خبری که صبح امروز در سالن جلسات ساختمان بسیج اقشار استان قزوین برگزار شده بود ضمن گرامیداشت هفته دفاع مقدسبیان کرد: معلمان و فرهنگیان نقش ویژه ای در تبیین ارزش های دفاع مقدس در جامعه دارند.

وی ادامه داد: رهبر معظم انقلاب در بیانات خود فرهنگیان را افسران سپاه پیشرفت در همه زمینه ها دانستند که هر یک از این سه واژه معنی مستقل و کاملی دارد که به نوعی بالاترین تعابیر است.

بغدادی ابراز کرد: در شرایط موجود باید حدود ارزش ها را حفظ کنیم و نباید آنطور که دشمن می خواهد ارزش و ضد ارزش جای خود را عوض کنند.

این مسوول خاطر نشان کرد: باید تلاش هایی که معلمان در شرایط حال جامعه می کشند مورد توجه قرار گیرد. امروز که تدریس به فضای مجازی منتقل شده و هیچ گونه پیش زمینه ای هم وجود نداشته است می بینیم که معلمان تمام تلاش خود را می کنند تا با وضع موجود همخوانی پیدا کنند و می بینیم که در این زمینه بیش از هر قشر دیگری نیز موفق بوده اند و تلاش های خود را به صورت روز افزون ادامه داده اند.
وی با بیان این نکته که آسیب های اجتماعی زیادی در کمین فرزندان ما هستند گفت: با وجود آسیب های متعدد در جامعه فراموش نکنیم که زمینه های تربیتی برای فرزندان باید در خانه فراهم شود، خانواده ها باید روی نکات تربینی در موضوعات مختلف حساس باشند و در گام بعدی اقدامات تربیتی آموزش و پرورش قرار دارد.

مسوول بسیج فرهنگیان استان قزوین اذعان کرد: سرعت آسیب های اجتماعی بسیار بالا رفته و نمیشود تنها در محیط مدرسه آموزش تکمیل شود.

بغدادی تاکید کرد: راهکار مورد توجه ما برای رشد جامعه و حداقل کردن آسیب ها توانمند سازی فرهنگیان در موضوعات مختلف می باشد. هر چه سطح توانایی ها بالا پبرود می توان امیدوار بود میزان آسیب ها کاهش میابد.

بغدادی در خاتمه با یادآوری این مسئله که آرامش امروز ما دستاورد فدا شدن خون بهترین جوانان و پدران این سرزمین می باشد تبیین کرد: حد اقل کاری که ما در برابر شهدایمان باید انجام دهیم انتقال پیام شهدا به نسل های آینده است و امیدواریم که همه دست در دست هم در این موضوع موفق عمل نماییم.

 1004/پ340/ب

ارسال نظرات
پر بیننده ها
آخرین اخبار