امام جمعه یزد:

برای مقابله با دشمن نیازمند کار جهادی و باتدبیر هستیم

آیت‌الله ناصری امام جمعه یزد با تأکید بر اینکه مسئولان کشور برای رضای خدا کار کنند، گفت: برای مقابله با دشمن نیازمند کار جهادی و باتدبیر هستیم.
کد خبر: ۹۲۸۲۲۲۴
|
۱۱ مهر ۱۳۹۹ - ۱۸:۰۰
به گزارش خبرنگار خبرگزاری بسیج از یزد، آیت‌الله محمدرضا ناصری یزدی در خطبه‌های نماز جمعه امروز شهرستان یزد با بیان اینکه هجرت‌هایی که امام خمینی (ره) در زمان انقلاب داشتند سبب شد که این انقلاب شکل بگیرد اظهار داشت: امام راحل در آن زمان به‌گونه‌ای عمل کردند که تمام جهانیان انقلاب اسلامی را شناختند و اهداف والای آن را متوجه شدند.

امام جمعه یزد با تأکید بر اینکه امام بسیاری از توطئه‌ها را خنثی کرد، گفت: امام خمینی (ره) تمام گروه‌های مختلف در جهان را نسبت به انقلاب اسلامی و اهداف آن آشنا ساخت.

نماینده، ولی فقیه در استان یزد در ادامه با اشاره به جنگ اقتصادی که علیه جمهوری اسلامی توسط دشمن به کار بسته‌شده است، افزود: دشمن در سه محور دنیا با ایران اسلامی جنگ به راه انداخته که در حال حاضر جنگ اقتصادی نمود بیشتری دارد و اهدافشان هم این است که با فشار بر مردم ایران به شکلی کار می‌کنند که طبق خواسته بیگانگان عمل شود.

وی با تأکید بر اینکه فشار دشمن ازنظر اقتصادی بر ایران به دلیل برهم زدن نظم کشور است، اضافه کرد: آن‌ها به دنبال آشوب گری و اغتشاش در کشور هستند تا بتوانند از این منظر به اهداف شوم خود دست یابند.

ناصری یزدی با بیان اینکه دشمن با توطئه‌های به دنبال ایجاد فاصله بین مردم و نظام است، عنوان کرد: مردم در این جریان باید متوجه باشند که دشمن دنبال چه توطئه‌هایی است و حکومت‌ها نیز باید به شکلی عمل کنند که توطئه‌های دشمن خنثی شود.

امام جمعه یزد اضافه کرد: مردم با بصیرت جمهوری اسلامی باید در این شرایط نسبت به خیلی از مسائل آگاهی پیدا کنند و باور داشته باشند که دشمن در حال جنگ با ما در جنگ اقتصاداست و تلاشش از بین بردن ایران اسلامی است.

نماینده، ولی فقیه در استان یزد خاطرنشان کرد: دشمن، ایران مستقل، قوی، باایمان و اعتقاد را نمی‌پسندد و در همین راستا به دنبال این است که مردم را از این اصول دور سازد.

وی با بیان اینکه برای مقابله با دشمن نیازمند کار جهادی و فعالیت باتدبیر هستیم افزود: باید مراکز دانش‌بنیان و اثرگذار در کشور را به شکلی فعال کرد تا بتوانیم به‌مانند گذشته در مقابل دشمن ایستادگی کنیم.

ناصری یزدی با تأکید بر اینکه گران‌فروشی و احتکار برکت را از زندگی انسان دور می‌کند اظهار داشت: مسئولان کشور باید برای رضایت خدا کار کنند و نیتشان خدایی باشد و به شکلی کار انجام دهند تا مردم این‌چنین با مشکل روبه‌رو نباشند.
ارسال نظرات
پر بیننده ها
آخرین اخبار