پس از 37 سال امید؛

چشم انتظاری مادر شهید "شهلی بر" پایان یافت

پس از 37 سال انتظار بالاخره پیکر شهید لال بخش شهلی بر شناسایی شد،شهید لال بخش شهلی بر از شهدای جنگ تحمیلی است.
کد خبر: ۹۲۸۳۲۷۷
|
۱۵ مهر ۱۳۹۹ - ۱۲:۴۹
به گزارش خبرنگار خبرگزاری بسیج در زاهدان، باید مادر باشی تا بفهمی داغ چشم انتظاری برای جگر گوشه‌ات یعنی چه، تا درک کنی وقتی پاره تنت نباشد چطور هر روزت را با بغل کردن لباس هایش شروع می‌کنی، تمام روز را با او حرف می‌زنی و آخر شب قبل از اینکه چشمهایت را ببندی ملتمسانه نگاهی به یادگاری‌های جامانده از عزیزت بیندازی و التماسش کنی فردا دیگر برگردد.

 ۳۷ سال چشم انتظاری کار آسانی نیست؛ داستان زخم قلبِ مادران داغ دیده‌ای است که گفته هایشان دل سنگ را هم آب می‌کند. اگر چه چهار دهه از جنگ تحمیلی می‌گذرد اما، مسافران جزیره «مجنون»، «ام الرصاص»، «جزیره قطعه»، «شرق دجله»، «زبیدات»، مسافران عملیات «فاو»، عملیات «خیبر» «فجر» و «کربلای چهار» و... هنوز در خاک غربت غریب هستند.

در این سال‌ها هر بار تعدادی از این مسافران به همت گروه تفحص غم غربت و رنج یک عمر دوری از وطن و چشم انتظاری مادران را پایان دادند، اما دل‌های بی تاب و بی قرار زیادی هستند که هنوز چشم انتظار مسافران برنگشته به مرز‌ها خیره اند.

مادر شهید "لال بخش شهلی بر" یکی از هزاران مادر شهیدی است که سال‌هاست چشمانش منتظر به راه بود؛ تا اینکه طی هفته اخیر خبر شناسایی هویت پیکر فرزندش شنیده شد.

خبری که دنیایش را متحول کرد. حالا دیگر وقتی خبر تفحص و شناسایی شهیدی را بشنود تپش قلب نمی‌گیرد حال یوسف گم گشته اش برگشته و دیگر چشمانش به راه خیره نیست تا غافله‌ای خبر از جگر گوشه اش بیاورد.





انتهای پیام/
ارسال نظرات
آخرین اخبار