پیام تسلیت سازمان بسیج دانش آموزی کهگیلویه وبویراحمد در پی درگذشت پدر کوچکترین شهید دانش آموز استان

سازمان بسیج دانش آموزی کهگیلویه وبویراحمد در پی درگذشت پدر کوچکترین شهید دانش آموز استان پیام تسلیتی صادر کرد.
کد خبر: ۹۲۸۳۸۹۰
|
۱۷ مهر ۱۳۹۹ - ۱۹:۲۶

به گزارش خبرگزاری بسیج کهگیلویه و بویراحمد, متن این پیام به شرح زیر است:

انا الله و انا الیه راجعون
درگذشت مرحوم عین الله علی پور پدر گرانقدر و بزرگوار کوچکترین شهید دانش آموز استان کهگیلویه وبویراحمد شهید ابوالقاسم علی پور از بزرگ مردان هشت سال دفاع مقدس موجب تأثر و تألم فراوان ما و همه ی همکارانمان در سازمان بسیج دانش آموزی استان کهگیلویه و بویراحمد گردید.

بی شک همت و مجاهدت مرحوم عین علی علی پور در تربیت انقلابی و مذهبی فرزندی مجاهد با تعصی از آموزه های قرآنی و زندگی ائمه و معصومین که موجب سربلندی و سرافرازی استان کهگیلویه و بویراحمد شد، الهام بخش مردم غیور سرزمینمان در پرورش نسل های تاریخ ساز و قهرمان برای دفاع از آرمان های انقلاب و کشور خواهد بود.

از خداوند متعال علو درجات و همجواری روح مطهر این پدر مؤمن و گرانقدر را با سیدالشهدا و فرزند عزیز و حماسه آفرینش و برای بستگان و بازماندگان محترم، صبر و اجر جزیل در این روز اربعین حسینی طلب می‌کنیم.

دانش آموز بسیجی شهید ابوالقاسم علیپور کشکولی در سال 1354 در روستای قلات از توابع استان کهگیلویه و بویراحمد در خانواده ای مذهبی دیده به جهان گشود.

وی دوران کودکی را در آغوش مادری مهربان و در سایه پر مهر پدری پر تلاش در ایلات عشایری،با بازی و شیطنت‌های کودکانه اما بسیار شیرین در کوه‌ها و دشت‌های سردسیر قلات و گرمسیر کوپن سپری کرد.
وی تا کلاس اول راهنمایی به تحصیل علم پرداخت و سپس در سال 1367 در حالی که 12 سال و 8 ماه بیشتر نداشت وارد عرصه نبرد شد.شهید بر خلاف سن کمش جسه‌ای بزرگ داشت و کسی نمیتوانست سن کمش را تشخیص دهد.
ابوالقاسم با دستکاری شناسنامه‌اش به جبهه‌های حق علیه باطل اعزام و در همان اعزام اول در عملیات بیت المقدس 7 (شلمچه)شرکت و مفقودالاثر شد.
پیکر پاک شهید در تاریخ 1379/11/28 با تلاش کمیته جست و جوی سازمان یافته ستاد کل نیروهای مسلح پیدا شد.
پیکر مطهرش در تاریخ 1381/02/24 به استان منتقل و در گلزار شهدای شهر یاسوج به خاک سپرده شد.

عکس خبر مربوط به شهید ابولقاسم علی پور است

انتهای پیام/

ارسال نظرات
پر بیننده ها
آخرین اخبار