خبرهای داغ:

پیام تسلیت مسئولان سپاه انصارالحسین(ع) در پی شهادت دومین مدافع سلامت استان همدان

فرمانده و مسئول دفتر نمایندگی ولی فقیه در سپاه انصارالحسین(ع) استان همدان با صدور پیامی شهادت «گلنار قیامتی» دومین مدافع سلامت استان همدان را تسلیت گفتند.
کد خبر: ۹۲۹۱۶۷۵
|
۱۸ آبان ۱۳۹۹ - ۱۹:۴۸

پیام تسلیت مسئولان سپاه انصارالحسین(ع) در پی شهادت دومین مدافع سلامت استان همدانبه گزارش خبرگزاری بسیج از همدان، سردار مجیدی فرمانده و حجت‌الاسلام علیی مسئول دفتر نمایندگی ولی فقیه در سپاه انصارالحسین(ع) استان همدان با صدور پیامی مشترک، شهادت «گلنار قیامتی» از مدافعان سلامت استان را، تسلیت گفتند.

متن پیام به شرح ذیل است:

بسم رب الشهدا و صدیقین

انا لله و انا الیه راجعون

خبر عروج «گلنار قیامتی»، کمک بهیار بیمارستان فاطمیه همدان از مدافعان سلامت استان که بعد از 28 سال‌ خدمت در عرصه بهداشت و درمان در مبارزه با ویروس منحوس کرونا به شهادت رسید، قلب مردم را به درد آورد و موجب تأثر و تألم گردید.

بدون تردید اعمال و خدمات بی‌شائبه این عزیزان که عمر خود را وقف خدمت به بندگان خدا کردند، در نزد خداوند متعال محفوظ است و دعای خیر بیماران بهترین توشه برای آخرت ایشان خواهد بود.

ضمن عرض تسلیت به مردم شریف استان همدان، خانواده معزز و بازماندگان آن مرحومه و ابراز همدردی با جامعه فرهیخته و خدوم بهداشت و درمان استان، از درگاه خداوند تبارک و تعالی برای ایشان رحمت واسعه و علو درجات و برای بازماندگان صبر و اجر جزیل مسالت می‌‌نماییم.

انتهای پیام/

ارسال نظرات
پر بیننده ها
آخرین اخبار