خبرهای داغ:

بازدید سرزده فرمانده سپاه استان سمنان از ناحیه بسیج دانشجویی+ تصاویر

فرمانده سپاه قائم آل محمد (عج) استان سمنان بصورت سرزده از ناحیه بسیج دانشجوئی سپاه استان سرکشی کرد.
کد خبر: ۹۲۹۲۵۶۹
|
۲۲ آبان ۱۳۹۹ - ۱۶:۱۸
به گزارش خبرگزاری بسیج از استان سمنان، سردار حمید دامغانی فرمانده سپاه استان سمنان بصورت سرزده از ناحیه بسیج دانشجوئی سپاه استان سرکشی کرد.
سردار دامغانی در این دیدار به بیان رهنمود‌هایی پرداخت و رضایت خود را از نحوه حرکت و مسیر بسیج دانشجوئی استان، اعلام کرد
وی اقدامات اساسی علمی و دانشی را انتظار خود از بسیج دانشجوئی دانست و گفت: اهتمام به تقویت هسته‌های مسئله محور، از اولویت‌های این قشر تخصصی بسیج است
حجت‌الاسلام ابوذر عامری مسئول دفتر نمایندگی، ولی فقیه در ناحیه بسیج دانشجویی استان،نیز ضمن تشکر و خیر مقدم به فرماندهی سپاه استان، از حمایت‌های بیدریغ وی، از فعالیت موثر بسیج دانشجوئی گفت و افزود: با تلاش همه بسیج دانشجوئی در مسیر توسعه و پیشرفت قرار دارد.
وی کسب رتبه برتر در کشور در اشراف و کسب رتبه دوم جشنواره نجم در سطح کشور را، از برکات و اثرات حرکت جهشی بسیج دانشجوئی عنوان کرد.
محمد امین بخشیان، فرمانده ناحیه بسیج دانشجوئی استان نیز ضمن خیر مقدم، از اقدامات و مسیر حرکت بسیج دانشجویی و جنبش‌های دانشجویی گفت و افزود:تشکیل حلقه‌های مسئله محور، افتتاح مراکز تحقیقاتی، جشنواره ققنوس و رشد و کادر سازی کادر بسیج، عملیات‌های جهادی، رشد و تقویت هسته‌های مطالبه گری، از جمله مصادیق حرکت رو به رشد بسیج دانشجوئی استان است./ع
ارسال نظرات
پر بیننده ها
آخرین اخبار