خبرهای داغ:
فاطمه اسدزاده
فرمانده سپاه لامرد هشدار داد:

تفکر و روحیه بسیجی در میان مسئولان کم‌رنگ شده است

فرمانده سپاه لامرد هشدار داد: تفکر و روحیه بسیجی در میان مسئولان کم‌رنگ شده است.
کد خبر: ۹۲۹۴۹۹۸
|
۰۱ آذر ۱۳۹۹ - ۱۷:۴۸

به گزارش خبرگزاری بسیج از فارس، سرهنگ سید محمود جعفری در جمع بسیجیان مصلی الغدیر شهر لامرد با بیان اینکه ماندگارترین خدمت بسیج در هشت سال دفاع مقدس رقم خورد، اظهار داشت: بسیج تنها محدود به فعالیت‌های نظامی نیست و امروز در همه عرصه‌های مهم فرهنگی، اقتصادی، اجتماعی و سیاسی حضور دارد.
وی افزود: بسیج این روز‌ها در امر بهداشت و مبارزه با ویروس منحوس کرونا به‌ویژه در موضوع توزیع بسته‌های معیشتی در میان نیازمندان آسیب‌دیده از این ویروس منحوس،غربالگری سلامت، دفاع زیست محیطی و گندزدایی معابر و امکان عمومی اقدامات بسیار مهم انجام داده است.
فرمانده ناحیه مقاومت بسیج سپاه لامرد بابیان اینکه در اوایل پیروزی انقلاب اسلامی با همه مشکلاتی که وجود داشت اما بر مشکلات غلبه کردیم گفت: امروز با همه پیشرفت هایی که رخ داده است اما متأسفانه عنصر اصلی که تفکر، روحیه و اخلاص بسیجی است مخصوصاً در میان مسئولان کنار گذاشته‌شده است و کم‌رنگ شده است.
سرهنگ جعفری خاطرنشان کرد: بانفوذی که صورت گرفته است شاهد تغییر واژگان بودیم و به‌جای مستکبرین عالم، قدرت‌های جهانی، به‌جای مستضعفین واژه قشرهای آسیب‌پذیر و به‌جای امام و امت واژه رهبر و ملت را جایگزین کردند که باید این واژگان که انقلاب بر پایه این‌ها بود بار دیگر زنده شود.

انتهای پیام/

ارسال نظرات
پر بیننده ها
آخرین اخبار