امام جمعه چالوس:

بسیج تحول بزرگی در انقلاب ایجاد کرد

امام جمعه چالوس تشکیل بسیج به فرمان امام راحل (ره) را تحولی بزرگ در جامعه دانست و گفت: یکی از حرکت‌های خوبی که امام راحل (ره) برای تحول انقلاب انجام داد تشکیل بسیج در کشور بود.
کد خبر: ۹۲۹۵۱۸۵
|
۰۲ آذر ۱۳۹۹ - ۰۹:۱۸
بسیج تحول بزرگی در انقلاب ایجاد کرد
 
به گزارش خبرگزاری بسیج از مازندران به نقل از روابط عمومی سپاه شهرستان چالوس؛ در هفته بسیج، سرهنگ عابدین داغمه چی  فرمانده سپاه چالوس صبح امروز  با حضور  در دفتر حجت‌الاسلام والمسلمین سید احمد جباری امام جمعه شهرستان چالوس با وی دیدار کردند.
 
بسیج تحول بزرگی در انقلاب ایجاد کرد
در این دیدار حجت‌الاسلام جباری امام جمعه شهرستان چالوس ضمن تقدیر و تشکر از حضور فرمانده سپاه ناحیه، و گرامیداشت هفته بسیج، تشکیل بسیج به فرمان امام راحل (ره) را تحولی بزرگ در جامعه دانست و گفت: یکی از حرکت‌های خوبی که امام راحل (ره) برای تحول انقلاب انجام داد تشکیل بسیج در کشور بود.
 
بسیج تحول بزرگی در انقلاب ایجاد کرد
حجت‌الاسلام جباری افزود: بسیج در همه عرصه‌ها حضور گسترده داشته و خواهد داشت بویژه در این ایام که در عرصه مبارزه با ویروس کرونا فعالیت چشمگیری دارد.

امام جمعه چالوس با تاکید بر ایتکه بسیج فرزند مسجد، خادم مردم است، خاطرنشان کرد: شهرستان چالوس در جریانات اخیر در کمک به محرومین ومبارزه با ویروس کرونا خیلی خوب درخشید.
 
پس از این دیدار، فرمانده سپاه چالوس به همراه جمعی از همکاران با حضور در مرقد مطهر شهدای گمنام شهرستان با آرمان‌های امام خمینی (ره) و شهدای گرانقدر انقلاب اسلامی تجدید میثاق کردند.
 
بسیج تحول بزرگی در انقلاب ایجاد کرد
انتهای پیام/
 
ارسال نظرات
پر بیننده ها
آخرین اخبار