در هفته تبیین در زاهدان برگزار شد

برگزاری نشست نقش زنان در هشت سال دفاع مقدس

در راستای گرامیداشت هفته تبیین و نقش استان سیستان و بلوچستان در دفاع مقدس نشست نقش زنان در هشت سال دفاع مقدس در زاهدان برگزار شد.
کد خبر: ۹۳۰۷۹۶۸
|
۱۰ دی ۱۳۹۹ - ۱۱:۵۵
به گزارش خبرنگار خبرگزاری بسیج از زاهدان، در راستای گرامیداشت هفته تبیین و نقش استان سیستان و بلوچستان در دفاع مقدس با هماهنگی و حضور خواهران بسیجی پایگاه مقاومت ریحانه النبی نشست نقش زنان در هشت سال دفاع مقدس با محوریت بیان رشادت‌ها و شخصیت حضرت زهرا(س) و حضرت زینب(س) و همچنین بانوان شیر زن آزاده، جانباز در ۸ سال دفاع مقدس برگزار شد.

حجت الاسلام و المسلمین اکبرپوردر این مراسم  ضمن بیان رشادت‌ها و شخصیت حضرت زهرا(س) و حضرت زینب(س) و همچنین بانوان شیر زن آزاده، جانباز در ۸ سال دفاع مقدس اشاره کرد و گفت:  حضرت زهرا(س) کسی است که به دخترش می‌گوید، زینبم مرا در نماز شبت دعا کن، چرا که زینب پرورش دهنده دامان حضرت زهراست.

مسئول نمایندگی ولی فقیه در سپاه سلمان استان سیستان و بلوچستان افزود: زینب، زهرا و علی شدن محال است، ولی علی گونه ، زهراگونه شدن محال نیست لذا باید برای داشتن صفات و ویژگی های برجسته و تقویت آن در خود تلاش کرده و لقمه حلال و شیر پاک به فرزندان خود دهیم.
 
این مسئول با اشاره به نقش حضرت زهرا(س) و پیروی از سبک و سیره زندگی ائمه (ع) ادامه داد: با بررسی زندگی ائمه(ع)  باید شیوه های فرزند داری، همسر داری نمونه را الگوی زندگی خود قرار دهیم.

وی اظهار داشت: همه مخلوقات مدیون صدیقه اطهر هستند همین بانو زینب را می‌پروراند  پرونده این بانو آنقدر درخشان است که از آن یک بانویی به عنوان بانوی، مجاهد بانوی مبارز، مادر شهید، خواهر شهید، عمه شهید، خاله شهید می سازد .
 
حجت الاسلام اکبر پور تصریح کرد: صدیقه طاهره اولین شهیده ولایت است، و امروز ما  حدود هفت هزار شهیده زن در راستای حفظ ارزشهای انقلاب تقدیم نظام کردیم،بانوانی که در سخت‌ترین شرایط که در قلب دشمن بودند، حیا و عفت و پاکدامنی را از بین نبردند و ما امروز مدیون این مادرانیم.

انتهای پیام /
ارسال نظرات
آخرین اخبار