آرزو یوسفی
به مناسبت ایام الله دهه فجر؛

همایش تقدیر از بانوان شاغل موسسات راهیان کوثر خراسان شمالی برگزار شد

همایش تقدیر از بانوان شاغل موسسات راهیان کوثر و رزمندگان اسلام سپاه جوادالائمه(ع) خراسان شمالی برگزار شد.
کد خبر: ۹۳۱۹۰۲۱
|
۱۹ بهمن ۱۳۹۹ - ۱۰:۵۱

به گزارش خبرگزاری بسیج، «سردار ابوالقاسم چمن»، امروز در همایش تقدیر از بانوان شاغل موسسات راهیان کوثر و رزمندگان اسلام در استان، ضمن تبریک ایام الله دهه فجر و میلاد با سعادت حضرت فاطمه(س)، گفت: امام راحل با ایجاد انقلاب اسلامی، مقطع رهایی ملت ایران را رقم زد.

 

فرمانده سپاه جوادالائمه(ع) خراسان شمالی افزود: اگر هنر امام خمینی(ره) را تنها در سرنگونی شاه و رژیم طاغوت بدانیم، جفای بزرگی در حق ایشان است، چرا که آن حضرت با این حرکت عظیم، اسلام ناب محمدی را احیا کرد.

 

وی با اشاره به فرموده مقام معظم رهبری مبنی بر اینکه احترام به خانواده شهدا، واجب امروز و هر روز من و شما است، اظهار کرد: چرا که این انقلاب، حاصل خون هزاران شهید است.

 

سردار چمن، گوش به فرمان رهبری را راه برون رفت از تمامی مشکلات دانست و بیان کرد: در عرصه هایی که مقام عظمای ولایت مدیریت مستقیم دارند، گزندی کشور را تهدید نمی کند، نمونه بارز این امر حوزه امنیتی و نظامی است.

 

وی در ادامه با بیان اینکه سپاه در حوزه علمی به عنوان رسالت و وظیفه ورود پیدا کرده است، گفت: ما نمی توانیم نسبت به آنچه در مدارس ما می گذرد، بی تفاوت باشیم.

 

سردار چمن افزود: خوشبختانه امروز معلمان و مدیران ما در آموزش و پرورزش انقلابی هستند و این مهم باید به سمت مطلوب هدایت شود.

 

حجت الاسلام والمسلمین حسین زحمتکش، مسئول دفتر نمایندگی ولی فقیه در سپاه جوادالائمه(ع) خراسان شمالی نیز در این مراسم، گفت: انقلاب اسلامی ایران با رهبری امام راحل و حضور به موقع مردم به پیروزی رسید.

 

وی با تأکید بر اینکه باید برای نهادینه شدن بیانیه گام دوم انقلاب در کشور تلاش شود، افزود: اولین محور این بیانیه علم و پژوهش است که باید نگاه ویژه ای به این حوزه شود.

 

حجت الاسلام والمسلمین زحمتکش خاطرنشان کرد: مسئله علم و پژوهش جایگاه اول را در حفظ، استمرار و تداوم انقلاب اسلامی دارد.

 

وی تصریح کرد: علم و دانش را باید توأمان با اخلاق و معنویت کنیم که بتوانیم قله های رفیع انسانیت و بشریت را تحقق بخشیم.

 

ارسال نظرات
پر بیننده ها
آخرین اخبار