خبرهای داغ:

برگزاری یادواره شهدا به همت حوزه بسیج جامعه زنان صدیقه کبری (س) شاهرود+ تصاویر

شاهرود_یادواره شهدا و گرامیداشت ایام الله دهه فجر به همت حوزه بسیج جامعه زنان صدیقه کبری (س) و همکاری پایگاه‌های یاسین و فجر در مسجد امام خمینی (ره) شاهرود برگزار شد.
کد خبر: ۹۳۲۰۱۱۸
|
۲۱ بهمن ۱۳۹۹ - ۲۲:۰۷
به گزارش خبرنگار بسیج، یادواره شهدا و گرامیداشت ایام الله دهه فجر به همت حوزه بسیج جامعه زنان صدیقه کبری (س) و همکاری پایگاه‌های یاسین و فجر در مسجد امام خمینی (ره) شاهرود برگزار شد.
در این مراسم ابوالفضل دربانیان کارشناس فضای مجازی به سخنرانی پرداخت و عرب به مرثیه سرایی و گروه سرود مهر فاطمی به اجرای سرود پرداختند.
تجلیل از مادران شهدا با حضور مسئول دفتر نمایندگی، ولی فقیه در سپاه ناحیه شاهرود پایان بخش این یادواره شهدایی بود.
همچنین کمک مومنانه به یاد حاج قاسم، شش بسته، ارزش هر بسته ۲۵۰ هزار تومان به همت پایگاه حضرت مریم (س) شهر رویان تهیه و توزیع شد.
به همت پایگاه یاس مدینه بسیجیان در حرم شهدای گمنام شاهرود حضور یافته و ضمن تجدید میثاق با شهدا، حلقه نوجوانان صالحین پایگاه را برپا کردند.
جشن گرامیداشت مقام مادر و حضرت زهرا (س) و دهه فجر انقلاب توسط پایگاه منتظرالمهدی در مدرسه روستای یونس آباد با دعوت ۲ نفر از حافظان قرآن و اهدای جوایز به دخترانی که نام فاطمه و زهرا داشتند و برگزاری مسابقه بین دانش آموزان برگزار شد.
اهدای بسته فرهنگی به مناسبت دهه فجر به همت پایگاه منوره مسجد جامع امام حسین (ع) در شهرک ولیعصر (عج) انجام پذیرفت.
بسیجیان پایگاه منوره در گلزار شهدا حضور یافتند و بزرگداشت شهدای محله را با حضور در منزل شهید حلوانی و تقدیر و تشکر از مادر شهید بزرگوار انجام دادند.
محفل انس با قرآن نیز به همت پایگاه یاسین اجرا شد.
ارسال نظرات
آخرین اخبار