خبرهای داغ:
فرمانده بسیج سپاه ناحیه همدان تأکید کرد

ضرورت ترویج سبک زندگی و ازدواج آسان در جامعه

همدان-فرمانده بسیج سپاه ناحیه همدان با بیان اینکه این کار خیر با هدف ترویج سبک زندگی و ازدواج آسان صورت گرفت، با تأکید بر ضرورت ترویج این امر در جامعه گفت: کارهای خوب باید تبلیغ و به مردم اطلاع‌رسانی شود.
کد خبر: ۹۳۲۶۳۲۸
|
۱۷ اسفند ۱۳۹۹ - ۱۷:۳۰

ضرورت ترویج سبک زندگی و ازدواج آسان در جامعهسرهنگ علی بقایی در گفت و گو با خبرنگار خبرگزاری بسیج در همدان ضمن قدرانی از خیرین و حوزه‌های مقاومتی که در تهیه جهیزیه و سیمونی نقش داشتند، اظهار داشت: هفت جهیزیه و سیسمونی به ارزش ۱۵۰ میلیون تومان به مناسبت فرا رسیدن عید مبعث به همت خواهران سپاه ناحیه همدان جمع‌آوری و به نوعروسان بی بضاعت اهدا شد.

وی با بیان اینکه این کار خیر با هدف ترویج سبک زندگی و ازدواج آسان صورت گرفت، با تأکید بر ضرورت ترویج این امر در جامعه گفت: ما نباید فرمایشات آقا را در دیدار با گروه‌های جهادی که در تابستان و آذر سال ۹۸ انجام شد فراموش کنیم؛ کارهای خوب باید تبلیغ و به مردم اطلاع‌رسانی شود.

فرمانده بسیج سپاه ناحیه همدان گفت: کار جمعی وقتی انجام می‌شود انسان به وجد می‌آید و احساس می‌شود که زحمت بسیار کشیده شده است.

وی تصریح کرد: همه ما دارای خانواده هستیم و تأمین هر قلم از این جهیزیه و سیسمونی هزینه‌ای کلان دربر دارد، وقتی کالایی تامین می‌شود و به خانواده تقدیم می‌کنیم بخش عمده‌ای ازمشکلات حل می‌شود.

بقایی افزود: این کار خوب باید فصلی یک بار به همت معاونت اجتماعی، بسیج سازندگی و جامعه زنان و مجموعه حوزه‌های خواهر و برادر انجام شود؛ این تکلیف، تکلیف سازمانی نیست اما تکلیف انقلابی ما است که بتوانیم به خانواده‌های نیازمند با حفظ کرامت خدمات‌رسانی کنیم.

وی با بیان اینکه در این راستا همه مسئولین شهرستانی و استانی باید پای کار بیایند، گفت: باید از همه خیرین در این امر خیر دعوت شود، مردم علاقمند به این کارهستند، وقتی کار را می‌بینند به وجد می‌آیند.

فرمانده بسیج سپاه ناحیه همدان عنوان کرد: اثرات اجتماعی این نوع کارها خیلی بالا است و باعث اعتماد مردم می‌شود و مردم را همراه می‌کند.

انتهای پیام/

ارسال نظرات
پر بیننده ها
آخرین اخبار