تا انتخابات|معاون سیاسی سپاه کربلا در گفت و گو با بسیج:

حضور هوشمندانه مردم در انتخابات اهداف دشمنان را ناکام می‌گذارد

ساری-معاون سیاسی سپاه کربلا گفت: حضور هوشمندانه مردم در انتخابات ۱۴۰۰ می‌تواند جلوی تحرکات مداخله جویانه غربی‌ها و جریان‌های غرب گرا در کشور را بگیرد.
کد خبر: ۹۳۴۰۸۳۷
|
۱۹ ارديبهشت ۱۴۰۰ - ۱۸:۰۹
حضور هوشمندانه مردم در انتخابات اهداف دشمنان را ناکام می‌گذارد
خبرگزاری بسیج، محمد اکبرزاده عصر امروز در گفت و گو با خبرنگار بسیج در ساری با اشاره به مسئله انتخابات و حضور حداکثری مردم در انتخابات، گفت: حضور هوشمندانه مردم در انتخابات ۱۴۰۰ می‌تواند جلوی تحرکات مداخله جویانه غربی‌ها و جریان‌های غرب گرا در کشور را بگیرد.

معاون سیاسی سپاه کربلا با بیان اینکه ۲۸ خرداد ۱۴۰۰، ۲۸ مرداد ۱۳۲۳ نیست افزود:حضور حداکثری مردم در انتخابات نشان خواهد داد که ایران عزیز به دنبال یک دولت به معنای واقعی کلمه ،خادم مردم است.

این کارشناس مسائل سیاسی با اشاره به امیدآفرینی در جامعه خاطرنشان کرد: حضور حداکثری و امید آفرینی دشمنان را مایوس و اجازه نخواهد داد که اهداف آنان در کشور به نتیجه برسد.
 
اکبرزاده در بخش های پایانی سخنان خود با تاکید بر اینکه مردم باید نگاه هوشمندانه ای به مذاکرت وین داشته باشند ، تصریح کرد: رسانه های بیگانه مذاکرات وین را به انتخابات ایران گره زدند، و برخی از روزنامه داخلی  نیز مذاکرات وین را به نقل از وزیر خارجه فرانسه،به انتخابات مرتبط کردند لذا می بایست به چرایی عجله در مذاکرات برجامی حساس شد.
 
معاون سیاسی سپاه کربلا با بیان این مطلب که مسئولان وزارت خارجه باید نسبت به این مسئله موضع گیری کنند، تاکید کرد: ایران برای توافق در مذاکرات شتابزدگی ندارد و اگر این مذاکرات سیاسی بوده و برای اغراض انتخاباتی مطرح شده است، باید مردم و  مسئولان نسبت به آن واکنش نشان دهند تا به استقلال ایران خدشه وارد نشود.
 
انتهای پیام/
 
ارسال نظرات
پر بیننده ها
آخرین اخبار