معاون سیاسی سپاه سلمان در گفت و گو با خبرنگار بسیج مطرح کرد:

انسجام و وحدت در انتخابات، از الویت‌های جدی نظام است

زاهدان_ سرهنگ پاسدار یاسر میر گفت: نقش آفرینی و حضور گسترده و آگاهانه مردم در انتخاباتی که در قالب یک نظام مردم سالار شکل گرفته باشد، می‌تواند تاثیرات جدی بر روی کار آمدن کارگزاران توانمند داشته باشد.
کد خبر: ۹۳۴۳۵۷۰
|
۳۰ ارديبهشت ۱۴۰۰ - ۱۴:۴۴
سرهنگ پاسدار یاسر میر در گفتگو با خبرنگار بسیج در زاهدان بیان کرد: در نظام‌های مردم سالار؛ یعنی نظام‌هایی که مردم تعیین کننده حاکمان و مسئولین آن هستند، نقش آفرینی و حضور گسترده و آگاهانه مردم در انتخابات، می‌تواند تاثیرات جدی بر روی کار آمدن کارگزاران توانمند داشته باشد؛ لذا اگر انتخابات ریاست جمهوری و شورا‌ها با حضور پرشور و گسترده مردم برگزار شوند، در ابعاد داخلی، منطقه‌ای و بین المللی تأثیر گذار خواهند بود.

معاون سیاسی سپاه سلمان افزود: برگزاری حداکثری انتخابات به نوعی عامل خنثی کننده تهدیدات و مشکلات درون مرزی و برون مرزی محسوب می‌شود. به همین‌خاطر اگر دولت از پشتوانه قوی و مستقیم مردم برخوردار باشد، می‌تواند تصمیمات جدی تری برای آحاد مردم بگیرد و متعاقبا تغییرات اساسی تری نیز در روند مسائل گوناگون جامعه مبنی بر اصول انقلاب، ایجاد خواهد شد.

وی ضمن تاکید بر اهمیت حضور حد‌اکثری مردم، در تعیین سرنوشت کشور، گفت: حضور حداکثری مردم در انتخابات زمانی اهمیت پیدا می‌کند که دشمنان تلاش کنند که مشارکت مردم در پای صندوق‌های رای کاهش پیدا کند. درحالیکه اگر مشارکت مردم، افزایش داشته باشد؛ به تبع آن، تهدیدات معاندین نظام، علیه ملت ایران نیز افزایش پیدا خواهد کرد!

این مسئول اضافه کرد: تاکنون حرکت دشمنان جمهوری اسلامی از تحریم‌های اقتصادی به سمت تهدیدات سخت، روند صعودی داشته است؛ بنابراین در شرایطی که کشور از همه لحاظ تحت فشار‌های مالی و اقتصادی قرار گرفته است، حضور حداکثری مردم در انتخابات پیش‌رو کمک می‌کند که یک دولت قوی و منسجم شکل بگیرد. یک دولت جوان انقلابی با فعالیت‌های خلاقانه و جدید که بتواند تصمیمات اساسی برای حل مشکلات جامعه بگیرد تا نا امیدی دشمنان ما را نیز به دنبال داشته باشد.

دکتر یاسر میر اذعان کرد: وحدت و انسجام جامعه باید در انتخابات ریاست جمهوری پیش رو حفظ شود تا مردم هم بتوانند در کنار این دو عامل ارزشمند، شناخت دقیقی از کاندید‌ها پیدا کنند و انتخاب درستی داشته باشند. زیرا "انسجام و وحدت در انتخابات" همواره از الویت‌های جدی نظام بوده است.

این مسئول در ادامه از وجود برخی جریانات سیاسیِ دو قطبی ساز در درون کشور خبر داد و گفت: اکنون بعضی از گروه‌ها و جریانات سیاسی در داخل کشور شکل گرفته اند که قصد دارند با دوقطبی سازی و تغییر الویت‌های مردم، شکاف‌های قومی و مذهبی را در میان مردم جامعه فعال کنند چرا که از این طریق می‌توانند ماهی خود را بگیرند و از فضای دو قطبی ایجاد شده در کشور، نان بخورند!

معاون سیاسی سپاه سلمان استان سیستان و بلوچستان بیان کرد: ملت باید آگاه باشند افرادی که با عناوین مختلف به دنبال ایجاد فضای دو قطبی در ایران هستند، میخواهند از انتخابات ما بهره‌برداری سیاسی بکنند تا به دنبال بهره برداری سیاسی تا بدین وسیله به هدف نهایی خود یعنی شکل گیری گروهک‌های دوگانه کاذب و تغییر جهت گیری‌های مردم، برسند با توجه به اجماع این دلایل، اگر ما می‌خواهیم شاهد شکل گیری یک قطبی دقیق در جامعه باشیم، باید بدانیم و به مردم نیز بشناسانیم که کدام شخص نسبت به حل مشکلات مردم کارآمد است، و کدام کاندیدها، نگرش ناکارآمد دارند. زیرا ما تجربه ۸ سال گذشته را داریم که ناکارآمدی و نگاه غرب گرایانه، چطور مشکلات کشور را دو چندان کرد وکاری هم از پیش نبردند!

این مقام مسئول در پایان خاطر نشان کرد: الویت اساسی دولت جدید باید ایجاد اتحاد در جامعه و حفظ و انسجام مردم باشد و جلوی دو قطبی بودن‌های کاذب را بگیرد البته برای تحقق این مهم، باید آگاهی و بصیرت مردم افزایش یابد تا در جریان این دوقطبی‌های کاذب، گرفتار دشمن نشوند.
ارسال نظرات
پر بیننده ها
آخرین اخبار