خبرهای داغ:
خمینی شهر
سردار فدا در جمع مردم جوی آباد خمینی شهر

راه قوی شدن و خنثی کردن توطئه های دشمن شرکت در انتخابات است

سردار فدا در جمع مردم خمینی شهر گفت: امروز مثل حادثه عاشورا تمام جبهه کفر در برابر انقلاب اسلامی ایستاده است؛ راه قوی شدن و خنثی کردن توطئه های دشمن شرکت در انتخابات است.
کد خبر: ۹۳۴۷۲۱۸
|
۱۲ خرداد ۱۴۰۰ - ۰۹:۲۷

به گزارش خبرگزاری بسیج از خمینی شهر؛ فرمانده سپاه حضرت صاحب الزمان(عج) استان اصفهان سردار فدا در جمع مردم جوی آباد خمینی شهر در یادواره شهدای جوی آباد و مراسم گرامیداشت ارتحال حضرت امام خمینی(ره) که در امامزاده نجم الدین جوی آباد خمینی شهر برگزار گردید؛ گفت: دشمنان در مقابل انقلاب اسلامی جبهه عظیمی را تشکیل داده اند؛ داشتن آدم های زیاد و وسیع بودن و نامتناجس بودن و از کشور های مختلف در آن وجود داشتن و ظرفیت رسانه ای بالا از ویژگی های این جبهه است.

وی افزود: هدف اولیه دشمن نابود کردن انقلاب بود، دشمن با فتنه های مختلف، جنگ تحمیلی، دولت موقت، جریان نفوذ و... این هدف را از اول انقلاب دنبال کرده است.

سردار فدا ادامه داد: ولی چون نتوانستند به هدف شان یعنی نابودی انقلاب دست بیابند، تحریف انقلاب را در برنامه خودشان قرار دادند؛ سعی می کنند سطح دیدگاه ها، آرمان ها، ارزش ها و اصول مسئولین را پایین بیاورند؛ چنانچه می بینیم که برخی از مسئولین حرف هایی را می زنند که نشانگر این مطلب است.

فرمانده سپاه حضرت صاحب الزمان(عج) استان اصفهان گفت:  برخی به دنبال شرطی کردن ما هستند و می گویند اگر آسایش و رفاه می خواهید باید با آمریکا مذاکره کنید.

سردار فدا تاکید کرد: ما مذاکره را می خواهیم ولی مذاکره عزتمندانه نه مذاکره با سرافکندگی؛ 230 هزار شهید داده ایم تا روی پای خود بایستیم.

سردار فدا گفت: رای نیاوردن ترامپ در واقع پیروزی جمهوری اسلامی بود نه پیروزی بایدن؛ شرط قوی شدن حضور پای صندوق رای است.

فرمانده سپاه حضرت صاحب الزمان(عج) استان اصفهان گفت: برخی به اندازه یک هندوانه انتخاب کردن برای انتخابات ریاست جمهوری و انتخاب رییس جمهور وقت نمی گذارند؛ باید با تحقیق و شناخت پای صندوق رای رفت و برای شناخت بهتر می توان از برنامه های کاندیداها در رادیو و تلویزیون استفاده کرد.

وی هشدار داد: امروز مثل حادثه عاشورا تمام جبهه کفر در برابر انقلاب اسلامی ایستاده است؛ راه قوی شدن و خنثی کردن توطئه های دشمن و اسرائیل حضور پای صندوق رای و شرکت در انتخابات است و ان شا الله در 28 خرداد با شرکت در انتخابات فتح خرمشهر دیگری را رقم بزنیم.

ارسال نظرات
پر بیننده ها
آخرین اخبار