حجت الاسلام شاهانی:

حضور در انتخابات، به مثابه حضور در میدان جنگ و جهاد است/نباید میدان را خالی کنیم

وی افزود: حضور در انتخابات پیش رو به نوعی، به مثابه حضور در میدان جنگ و جهاد است و همانطور که شهدای عزیزی همچون سردار سلیمانی میدان را خالی نکردند تا نظام و کشور به دست نامحرمان و دشمنان قسم خورده ایران نیفتد.
کد خبر: ۹۳۴۷۲۴۵
|
۱۲ خرداد ۱۴۰۰ - ۰۹:۱۵
تلاش برای برگزاری هر چه باشکوه تر حماسه بزرگ انتخابات، وطیفه ذاتی ماست

به گزارش خبرگزاری بسیج از سپاه تهران بزرگ، نشست بصیرت افزایی سیاسی با حضور نماینده ولی فقیه در سازمان بسیج اقشار استان تهران، فرماندهان صنوف رده های اقشاری تهران بزرگ و کارکنان این سازمان در سالن امام علی (ع) سپاه تهران بزرگ برگزار شد.

حجت الاسلام و المسلمین شاهانی مسئول نمایندگی ولی فقیه در سازمان بسیج اقشار تهران بزرگ در این نشست با تاکید بر منویات مقام معظم رهبری (مدظله العالی) درخصوص انتخابات پیش رو گفت: همه باید در جهت برپایی هرچه با شکوه تر انتخابات امسال تلاش کنیم و با تشویق به حضور حداکثری مردم و انتخاب اصلح از بین نامزدها، اهتمام ویژه‌ای داشته باشیم چرا که هرگونه کوششی در راستای پرشور تر شدن حماسه بزرگ انتخابات، وطیفه ذاتی همه ماست.

تلاش برای برگزاری هر چه باشکوه تر حماسه بزرگ انتخابات، وطیفه ذاتی ماست

وی افزود: حضور در انتخابات پیش رو به نوعی، به مثابه حضور در میدان جنگ و جهاد است و همانطور که شهدای عزیزی همچون سردار سلیمانی میدان را خالی نکردند تا نظام و کشور به دست نامحرمان و دشمنان قسم خورده ایران نیفتد، به تبع ما هم نباید میدان انتخابات را خالی کنیم بلکه باید در تعیین سرنوشت کشورمان سهیم و اثر گذار باشیم.

مسئول نمایندگی ولی فقیه در سازمان بسیج اقشار تهران بزرگ هدف از تشکیل این گونه جلسات را روشنگری، افزایش بصیرت، ایجاد شناخت و هویت بخشی به مقوله انتخابات بیان کرد و خاطر نشان ساخت: با توجه به استقلال نسبی هر یک از رده های اقشار، از فرماندهان می خواهیم که توجه ویژه ای به این مطلب داشته باشند و در مشارکت و جذب حداکثری افراد مختلف جامعه و بسیجیان صنوف از طریق تشکیل جلسات متعدد با رعایت کامل پروتکل های بهداشتی و یا بصورت ویدئو کنفرانس کوشا باشند و گزارشات آن را به حوزه نمایندگی ارسال نمایند. در همین راستا در خصوص اعزام اساتید و سخنرانان مجرب جهت شرکت در جلسات مختلف پرسش و پاسخ بصیرتی برای رده های اقشاری آمادگی لازم نیز وجود دارد.

تلاش برای برگزاری هر چه باشکوه تر حماسه بزرگ انتخابات، وطیفه ذاتی ماست

شاهانی در پایان با اشاره به همزمانی انتخابات شوراهای اسلامی شهر و روستا که در این مقوله نیز رهبر معظم انقلاب تاکید به سزایی داشتند، مطالبی را بیان داشت و بر اهمیت آن تاکید نمود.

در این نشست سرهنگ پاسدار قنبریان مسئول سیاسی سپاه تهران بزرگ و همچنین سرهنگ پاسدار عوضدخت مسئول سیاسی سازمان ادارات به ایراد سخنرانی پرداختند و در ادامه، جمعی از فرماندهان بسیج صنوف مختلف اقدام به ارائه گزارش در خصوص فعالیت ها و اقدامات بصیرتی در موضوع انتخابات کردند.

تلاش برای برگزاری هر چه باشکوه تر حماسه بزرگ انتخابات، وطیفه ذاتی ماست

 

ارسال نظرات
آخرین اخبار