خبرهای داغ:
سردار فدا در جمع مردم شاهین شهر

با حضور با شکوه در انتخابات،انقلاب اسلامی بیمه می شود

مراسم سالگرد ارتحال حضرت امام خمینی(ره) و قیام خونین 15 خرداد در شاهین شهر برگزار شد.
کد خبر: ۹۳۴۷۷۹۶
|
۱۵ خرداد ۱۴۰۰ - ۰۱:۰۰

به گزارش خبرگزاری بسیج از شاهین شهر، فرمانده سپاه حضرت صاحب الزمان (عج) استان اصفهان در جمع مردم شاهین شهر در مراسم گرامیداشت ارتحال حضرت امام خمینی (ره) که در مصلی نماز جمعه برگزار گردید، گفت: دشمنان انقلاب اسلامی به سرکردگی آمریکا در این ۴۳ سال توطئه‌ها و شرارت‌های فراوانی علیه ملت ایران و منطقه اعمال کردند و الان هم با تشویق مردم به رای ندادن دنبال حضور کم رنگ در انتخابات هستند.

وی افزود: هدف اولیه دشمن نابود کردن انقلاب بود، دشمن با فتنه‌های مختلف، جنگ تحمیلی، دولت موقت، جریان نفوذ و... این هدف را از اول انقلاب دنبال کرده است.

سردار فدا ادامه داد:، ولی چون نتوانستند به هدف شان یعنی نابودی انقلاب دست بیابند، تحریف انقلاب را در برنامه خودشان قرار دادند؛ سعی می‌کنند سطح دیدگاه ها، آرمان ها، ارزش‌ها و اصول مسئولین را پایین بیاورند؛ چنانچه می‌بینیم که برخی از مسئولین حرف‌هایی را می‌زنند که نشانگر این مطلب است.

فرمانده سپاه حضرت صاحب الزمان (عج) استان اصفهان با تاکید بر قدرت انقلاب اسلامی گفت: وقتی استکبار جهانی در عرصه نظامی نتوانست در مقابله با جمهوری اسلامی اقدامی کند با تغییر روش و از طریق نفوذ در برخی از مسئولان سست عنصر به دنبال ایجاد فتنه و از بین بردن فرهنگ ایثار و شهادت در کشور شد

سردار فدا تاکید کرد:ما انقلاب کردیم که روی پا خود بایستیم و از وابستگی و سرسپردگی به مستکبران دنیا خارج شویم.

فرمانده سپاه حضرت صاحب الزمان (عج) استان اصفهان با تاکید بر حضور پر شور مردم در انتخابات گفت:مردم ما شرایط سخت معیشتی و کرونا را تحمل کردند و الان از مسئولان توجه و رسیدگی می‌خواهند، بنابراین با حضور در پای صندوق‌های رای رئیس جمهوری را انتخاب خواهند کرد که با معیار‌های انقلاب تناسب داشته باشد و انقلاب اسلامی را بیمه خواهند کرد.

وی ادامه داد: امروز مثل حادثه عاشورا تمام جبهه کفر در برابر انقلاب اسلامی ایستاده است؛ راه قوی شدن و خنثی کردن توطئه‌های دشمن و اسرائیل حضور پای صندوق رای و شرکت در انتخابات است و ان شا الله در ۲۸ خرداد با شرکت در انتخابات فتح خرمشهر دیگری را رقم بزنیم.

در پایان مراسم برادر بخشی از مداحان انقلابی شاهین شهر دقایقی به مدیحه سرایی پرداخت.

ارسال نظرات
پر بیننده ها
آخرین اخبار