خبرهای داغ:
خمینی شهر
سردار فدا در جمع آزادگان سرافراز خمینی شهر

سال آینده کنگره سرداران و 23هزار شهید استان برگزار خواهد شد/ آزادگان خمینی شهر هر کدام یک الگو هستند

سردار فدا گفت: آزادگان شهرستان خمینی شهر که هر کدام یک الگو، یک اسوه، یک شاخص و یک نمودار هستند و می توانند هر کدام یک پرچمدار باشند.
کد خبر: ۹۳۶۲۷۳۲
|
۱۴ مرداد ۱۴۰۰ - ۲۳:۱۹

 به گزارش خبرگزاری بسیج از خمینی شهر؛ سردار فدا فرمانده سپاه حضرت صاحب الزمان(عج) اصفهان در جمع رزمندگان و آزادگان خمینی شهری هشت سال دفاع مقدس در سالن شهید آوینی دانشگاه آزاد خمینی شهر ضمن تبریک اعیاد ماه ذی الحجه گفت: رزمندگان خمینی شهری در همه صحنه های دفاع از انقلاب حضور داشتند؛ اولین گروه بچه های خمینی شهر در مسجد جامع سنندج بودند و این مسجد مأمن آن ها بود.

وی افزود: با توجه به اینکه سال آینده کنگره سرداران و 23هزار شهید استان را برگزار خواهیم کرد لذا استدعا دارم که خاطراتی که دارید از فداکاری و ایثارگری تان را آماده کنید تا منعکس شود.

سردار فدا ادامه داد: شهرستان خمینی شهر 350 آزاده دارد که هر کدام یک الگو، یک اسوه، یک شاخص و یک نمودار هستند و می توانند هر کدام یک پرچمدار باشند.

وی تبیین کرد: خاطراتی مانند مانند یک حرکت شهید شهسواری که در مجامع بین المللی گفت مرگ بر صدام ضد اسلام و یا جمله آزاده مهی طحانیان که گفت ای زن از فاطمه به تو اینگونه خطاب است که ارزنده ترین زینت زن حفظ حجاب است یا آن 23نفر که حاضر نشدند علیه انقلاب اسلامی حرفی بزنند.

فرمانده سپاه حضرت صاحب الزمان(عج) اصفهان هشدار داد: شما آزاده نشدید که علیه جمهوری اسلامی حرفی بزنند؛ شما آزاده نشدید که برخی بیایند ذائقه مردم را عوض کنند؛ شما آزاده نشدید که برخی بیایند بگویند امام حسین هم اهل مذاکره بود.

سردار فدا گفت: دشمنان انقلاب اسلامی تمام تلاش خود را کردند که مشارکت انتخابات پایین بیاید یا سلامت انتخابات را زیر سوال ببرند و یا امنیت برگزاری انتخابات را از بین ببرند ولی امنیت انتخابات با حضور نیروهای مسلح برقرار گردید.

وی در پایان گفت: قطب نمای حرکت ما رهبری و ولی فقیه یعنی امام خامنه ای باید باشد؛ شما دیدید که در جهان انقلاب های زیادی رخ داده ولی چون چراغ راهنمایی مانند ولی فقیه نداشتند همه آن ها شکست خوردند.

ارسال نظرات
پر بیننده ها
آخرین اخبار