خبرهای داغ:

تخصیص ۲۳۰ میلیارد تومان اعتبارات ملی به شاهرود و رشد ۵۶ درصدی

شاهرود_فرماندار شاهرود گفت: ۱۵۰ میلیارد تومان در حوزه های مختلف و ۸۰ میلیارد تومان نیز در حوزه راه به شهرستان شاهرود از محل اعتبارات ملی تخصیص یافته و رشد ۵۶ درصدی داشته است.
کد خبر: ۹۳۶۹۱۸۵
|
۰۹ شهريور ۱۴۰۰ - ۲۱:۱۸
به گزارش خبرنگار بسیج، حجت الاسلام والمسلمین عباس امینی در جلسه شورای اداری شهرستان شاهرود به مناسبت هفته دولت در سالن ولایت فرمانداری این شهرستان با اشاره به نامه ۵۳ نهج البلاغه خطاب به مالک اشتر، اظهار کرد: مولا علی (ع) پذ این نامه تاکید دارند که باید با دقت به اعمال کارگزاران مراقبت نمود و در انتخاب آنان آزمایش نمود و از روی مسائل شخصی و بر اساس میل فردی را انتخاب نکرد.
او افزود: اگر کسی بر اساس روابط فردی انتخاب شود، بدون شک این موضوع از ارکان ظلم و خیانت به مردم است.
امام جمعه شاهرود گفت: کارگزاران باید اهل تجربه، تخصص و اهل حیا بوده و اهل گناه نباشد و ریشه خانوادگی درست داشته و در اسلام سابقه‌ای نیکو داشته باشند، چرا که اگر اینچنین انتخاب نمودیم بدون شک ان افراد اخلاتق نیک داشته و اهل تربیت بوده و به بیت المال طمعی نداشته و به مسائل و امور دقت دارند.
امینی از زحمات دولتمردان کشور و بویژه استان و شهرستان تشکر نموده و همزمانی آغاز فعالیت دولت سیزدهم با هفته دولت ۱۴۰۰ را به فال نیک می‌گیریم
ابوطالب جلالی، معاون استاندار و فرماندار ویژه شهرستان شاهرود نیز در این جلسه با بیان اینکه به تاسی از اخلاص، مردمی و پرکار بودن شهیدان رجایی و باهنر، ما نیز خدمات رسانی مناسبی به مردم شریف شهرستان شاهرود داشته باشیم، گفت: به لطف و همراهی استاندار سمنان، خوشبختانه اعتبارات شهرستان شاهرود به نسبت سال گذشته رشد ۵۶ درصدی را تجربه نموده است.
او افزود: بمنظور سهم خواهی از منابع اعتبارات ملی و با پیگیری استاندار سمنان و نماینده مردم شهرستان‌های شاهرود و میامی در مجلس شورای اسلامی ۱۵۰ میلیارد تومان در حوزه‌های مختلف و ۸۰ میلیارد تومان نیز در حوزه راه به شهرستان شاهرود تخصیص یافته که امیدواریم با این اعتبار، شاهد تکمیل پروژه‌های نیمه تمام این شهرستان باشیم.
فرماندار شهرستان شاهرود اظهار کرد: سیاست ما در کمیته برنامه ریزی شهرستان این بود که ضمن تکمیل پروژه‌های نیمه تمام، نگاهی ویژه به طرح‌های آبرسانی بخصوص در بخش‌های بسطام و بیارجمند داشته باشیم و امیدواریم که اختصاص منابع مالی جدید موجب سرعت بخشی به توسعه و ارتقا شهرستان باشد.
ارسال نظرات
پر بیننده ها
آخرین اخبار