خبرهای داغ:
سرپرست شهرداری همدان خبر داد

افتتاح ۷۵ پروژه در ۴ منطقه شهرداری همدان

همدان-سرپرست شهرداری همدان گفت: ۷۵ پروژه در ۴ منطقه شهرداری همدان با اعتباری بالغ بر ۱۲۳ میلیارد تومان قابلیت افتتاح دارد.
کد خبر: ۹۳۶۹۷۱۷
|
۱۱ شهريور ۱۴۰۰ - ۱۸:۰۵

افتتاح ۷۵ پروژه در ۴ منطقه شهرداری همدانبه گزارش خبرگزاری بسیج، مجید شاکری ضمن گرامیداشت یاد و خاطر شهیدان رجایی و باهنر و تبریک دولت با بیان اینکه ۷۵ پروژه در ۴ منطقه شهرداری همدان با اعتباری بالغ بر ۱۲۳ میلیارد تومان قابلیت افتتاح دارد، اظهار داشت: از این پروژه‌ها ۵۶ میلیارد تومان در قالب ۲۳ ریز پروژه در منطقه ۱ است که از مهمترین آنها پوشش گنبد تالار قرآن است.

وی با بیان اینکه پروژه‌های نورپردازی، احداث پارک‌ها، ساختمان تجاری بلوار شهید فهمیده و دیگر پروژه‌ها در خصوص مدیریت شهری در منطقه یک انجام شده است، گفت: پروژه‌های قابل افتتاح منطقه دو در قالب ۲۳ پروژه با اعتبار بالغ بر ۲۳ میلیارد تومان هزینه شده است.

سرپرست شهرداری همدان افزود: از پروژه‌های ساماندهی جداره بلوارهای متعدد، احداث سرویس بهداشتی پل پهلوان‌ها،جداره‌سازی پیاده راه خیابان بوعلی، احداث مخزن ۲۰۰ متر مکعبی و ... از اقدامات شاخص این منطقه است.

وی با بیان اینکه در منطقه ۳ نیز ۹ پروژه با اعتبار بالغ بر ۳۳ میلیارد تومان افتتاح خواهد شد، گفت: از مهمترین این پروژه‌ها احداث بلوار قدر است.

شاکری خاطرنشان کرد: احداث پارک گلستان و ۲۴ متری پردیسان از دیگر اقدامات شاخص منطقه سه است.

وی در خصوص اقدامات انجام شده در شهرداری منطقه ۴ گفت: در این منطقه ۲۰ پروژه با اعتباری بالغ بر 12.5 میلیارد تومان انجام شده که پروژه چمن مصنوعی منطقه منوچهری، پوشش رودخانه بلوار شهید بهنامجو، پیاده راه‌سازی شهرک فرهنگیان، دیوارکشی‌های رودخانه‌های سطح شهر و احداث فرهنگسرا از مهمترین پروژه‌های این منطقه است.

انتهای پیام/

ارسال نظرات
پر بیننده ها
آخرین اخبار