همزمان با هفته دفاع مقدس در زاهدان:

دیدارمسئول نمایندگی ولی فقیه در سپاه سلمان با خانواده شهید مدافع سلامت در زاهدان

زاهدان/ مسئول نمایندگی ولی فقیه در سپاه سلمان به منظور تکریم، تعظیم، رسیدگی و سرکشی از خانواده های معظم شهدا با خانواده سردار شهید غلامعلی کفاش دیدار و گفتگو کرد.
کد خبر: ۹۳۷۷۵۱۴
|
۰۴ مهر ۱۴۰۰ - ۱۵:۵۸
به گزارش خبرنگار خبرگزاری بسیج از زاهدان، به منظور تکریم، تعظیم، رسیدگی و سرکشی از خانواده های معظم شهدا در آستانه هفته دفاع مقدس حجت الاسلام والمسلمین اکبرپور مسئول نمایندگی ولی فقیه در سپاه سلمان و تنی چند از روحانیون و فرمانده هان ناحیه ویژه و حوزه کربلا زاهدان با حضور در منزل سردار شهید مدافع سلامت غلامعلی کفاش با خانواده معظم این شهید بزرگوار دیدار و گفتگو کردند .

در دیدار با خانواده معظم سردار شهید کفاش حجت الاسلام والمسلمین اکبرپور در راستای ترویج فرهنگ ایثار و شهادت در سومین روز از هفته دفاع مقدس گفت: جایگاه شهید یک جایگاه بسیار ارزشمندی است که هم در قرآن کریم و روایات از آن یاد شده و هیچ جایگاهی بالاتر از جایگاه شهید در نزد خداوند نباشد.

مسئول نمایندگی ولی فقیه در سپاه سلمان استان سیستان و بلوچستان با بیان اینکه خانواده معظم شهدا مایه خیر و برکت نظام و انقلابند،اظهارداشت: امنیت و آرامش امروز کشور مرهون ایثار و از جان گذشتگی شهدای والا مقام و صبر و استقامت خانواده معظم شهداست.

اکبرپور بیان داشت: مدافعان سلامت باب شهادت را در جنگ با بیماری کرونا باز نگه داشتند. جایگاه شهدای مدافع سلامت جایگاه ویژه‌ای است چراکه به واسطه‌ شرایط موجود مراسم گرامیداشت ویژه‌ای برای آن‌ها برگزار نشد و حتی بستگان این عزیزان نتوانستند برای خاکسپاری و تسلی خاطر خانواده‌ آن‌ها حضور پیدا کنند.

این مسئول در پایان بیان کرد: شهدا انسان های سرافراز و بزرگواری بودند که تکریم خانواده آنها وظیفه هرفردی است که نسبت به خون شهدا ادای دین می کند.

این دیدار و گفتگو صمیمانه توسط فرمانده و بسیجیان پایگاه حضرت قائم عجل الله فرجه الشریف مسجد کوثر زیبا شهر از حوزه مقاومت بسیج کربلا زاهدان برنامه ریزی شده است که در این نشست با اهدای گل، لوح تقدیر از این خانواده محترم تقدیر بعمل آمد .

انتهای پیام /

ارسال نظرات
آخرین اخبار