دیدار مسئولان شهرستان هامون با خانواده شهید مطهری نژاد

هامون/ امام جمعه هامون گفت: در جنگ تحمیلی تمام قدرت های بزرگ به صدامیان کمک کردند و ما روی پای خودمان با امید به خدا وند ایستادگی کردیم و پیروز میدان نبرد شدیم.
کد خبر: ۹۳۷۹۶۴۲
|
۰۹ مهر ۱۴۰۰ - ۱۱:۲۵

به گزارش خبرنگار بسیج از هامون، حجت الاسلام ابراهیم گزمه در دیدار با خانواده معظم شهید علی مطهری نژاد که با حضور مسئولین ناحیه مقاومت بسیج سپاه و مسئولان ادارات شهرستان هامون برگزار شد، در جمع خانواده‌های عزیز، بزرگوار و معزز شهدا جز تواضع، کرنش، احترام و اینکه بگویم شما به عنوان افتخار ایران و کشور و انقلاب اسلامی هستید چیز دیگری نمی‌توانم بگویم، گفت: صاحبان اصلی انقلاب شهدا و خانواده‌های آنان هستند چرا که بدون ایثار و شهادت انقلاب پیروز نمی‌شد.

امام جمعه معزز شهرستان هامون با اشاره به این مطلب که آنهایی که در این انقلاب و دفاع مقدس شهید شدند در بهشت جای ندارند بلکه در فردوس اعلی هستند، افزود:جای شهیدان والا مقام فردوس اعلی است و جایگاه برتری دارند.

این مسئول با اشاره به این مطلب که در دوران دفاع مقدس در شرایطی جنگ به ما تحمیل شد که سالها ی اولیه انقلاب بود یک سال و چند ماه از پیروزی انقلاب گذشته بود شرایط کشور ما شرایط خاصی بود، ادامه داد: در جنگ تحمیلی تمام قدرت های بزرگ به صدامیان کمک کردند و ما روی پای خودمان با امید به خدا وند ایستادگی کردیم و پیروز میدان نبرد با دشمنان شدیم.

در پایان از خانواده شهید علس مطهری نژاد تجلیل و قدردانی شد.

ارسال نظرات
آخرین اخبار