خبرهای داغ:
بمناسبت هفته بسیج دانش آموزی؛

مسئولان سپاه و آموزش و پرورش میانه با خانواده شهدا دیدار کردند

تبریز- به مناسبت هفته بسیج دانش آموزی و هفته پدافند غیر عامل، مسئولینی از سپاه و آموزش و پرورش میانه با خانواده های شهید حسین صفری و شهیده افسانه ذوالقدری دیدار کردند.
کد خبر: ۹۳۸۷۱۰۹
|
۱۲ آبان ۱۴۰۰ - ۱۰:۰۷

 به گزارش خبرنگار خبرگزاری بسیج از آذربایجان شرقی، معاون مدیر کل و مدیر آموزش و پرورش میانه در این دیدار، خون شهدا را مایه عزت و سربلندی دانسته و با تاکید بر عمل به وصایای شهدا، گفت: احساس مسئولیت نسبت به وظایف محوله و دیگران، تعهد به کار و اخلاص در عمل و پیروی از رهبری با تمام توان، مهمترین این وصایاست و زمینه حرکت در مسیر ترسیمی آنان را فراهم می کند.

   رحیم احمدی با اشاره نقش پررنگ جوانان و نوجوانان دانش آموز در پیروزی انقلاب اسلامی و 8 سال دفاع مقدس، اظهار داشت: دانش آموزان نقش برجسته و تعیین کننده ای در دوران حساس کشور داشته و با طلایه داری در جبهه ها و در طول دوران جنگ تحمیلی، دین خود را به اسلام و انقلاب اسلامی ادا کرده اند.

   وی تکریم خانواده های شهدا را از مایه افتخاری برای خود برشمرد و افزود: شهدا بهترین الگو برای جامعه هستند که همیشه باید حضور و تجلی آن ها در زندگی ما حس شود، بنابراین همه باید ادامه دهنده راه شهدا و حافظ آرمان های آنان به منظور حفظ و ترویج ارزش های دفاع مقدس و دستاوردهای انقلاب اسلامی ایران باشیم.

   به مناسبت گرامیداشت هفته بسیج دانش آموزی و هفته پدافند غیر عامل، جانشین فرمانده سپاه میانه به همراه مدیر آموزش و پرورش میانه و جمعی از کارکنان با حضور در منزل شهید حسین صفری و شهیده افسانه ذوالقدری از مقام والای خانواده شهدای دانش آموز تکریم کردند.

ارسال نظرات
آخرین اخبار